Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: اهانت و بی بندوباری و هتاکی و دروغگویی نسبت به مبانی اعتقادی ما در فضای مجازی، آزادی مردم است یا آزادی دشمنان مردم؟!.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به این نکته که این‌که خداوند می‌فرماید در عمل خود نگاه، تعقل و اندیشه‌ورزی کنید به این دلیل است که شیطان به دنبال گمراهی یک نفر تنها نیست، اظهار داشت: در یکی از آیات شریفه قرآن به ما دستور اندیشه‌ورزی در عبرت از فریب خوردگان شیطان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن اشاره به این نکته که چنانچه یک بار به سخنان شیطان عمل کردید، شیطان دست از شما برنخواهد داشت، افزود: قرآن بر لزوم اندیشه‌ورزی انسان در مورد شیطان تاکید کرده است؛ در زندگی ما عبرت با تجربه متفاوت است؛ معمولاً انسان آنجا که از دیگران سرمشق می‌گیرد «تجربه» است؛ اما جایی که نقاط منفی زندگانی دیگران سبب هوشیاری انسان می‌شود این تعبیر به «عبرت» می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: شیطان تا زمانی شما را همراهی می‌کند که از شما یک جنایتکار و آدمکش بسازد و چنانچه این‌گونه شد شما از جمعیت شیطان خواهید بود.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به اینکه قرآن به ما دستور اندیشه‌ورزی می‌دهد، تصریح کرد: گُرده عظیمی از استکبار بر اثر فریب شیطان شکل می‌گیرد که دین و خدا و بندگی خدا را هدف قرار می‌دهند و این مهمترین کار شیطان است.

مشکل ما امروز در مسئله تبعیت از شیطان نسل جوان ما است

وی با تاکید بر این نکته که شیطان شناسی قرآن را باید فرابگیریم و جنایات و توطئه‌های شیطان را بشناسیم، ادامه داد: نباید در دام شیطان افتاد، زیرا این دام نجات ندارد. مشکل ما امروز در مسئله تبعیت از شیطان نسل جوان ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به اسم شادی نباید پای گناه را به زندگی جوانان باز کرد و از این طریق اردوکشی سیاسی کرد.

آیت الله علم الهدی در ادامه سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند محور اقتدار نظام، نیروی انتظامی است و آن جریانی که در عرصه قدرت نظام و اجرائیات، امنیت و آرامش را فراهم می‌آورد، نیروی انتظامی است.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: نیروی انتظامی هم به عنوان یک جریان خدماتی، بالاترین خدمات را صورت می‌دهد و پناهگاه مردم در حوادث است و هم به عنوان یک نیروی امنیتی آرامش بخش جامعه است.

اهانت و بی‌بند وباری در فضای مجازی آزادی مردم است یا آزادی دشمن؟!

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا باید فضای مجازی را قبضه کند، گفت: از نظر عقلانی این حرف درست نیست که به عنوان امنیت، آزادی در فضای مجازی محدود نمی‌شود؛ فرق فضای مجازی و واقعی از نظر امنیت چیست؟ ما یک نظام مقتدر داریم و دنیای استکبار برابر اقتدار ما شکست خورده است.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: اهانت و بی بندوباری و هتاکی و دروغگویی نسبت به مبانی اعتقادی ما در فضای مجازی، آزادی مردم است یا آزادی دشمنان مردم؟!.

مسئله اسارت، فصل دوم انقلاب عاشورا بود

وی در بخش دیگری از سخنانش به ایام شهادت جانگذار سیدالشهدا و اسارت اهل بیت(ع) اشاره و تصریح کرد: مسئله اسارت به عنوان فصل دوم انقلاب عاشورا و دفاع نرم برابر جنگ نرم بود، دستگاه یزید پس از جنگ سخت، جنگ نرم را در مسیر اهداف خود ادامه دادند.

خطیب جمعه مشهد اضافه کرد: دشمن در جنگ نرم که می‌خواست پیامبر اسلام و صلابت ایشان را از چشم مردم بیندازد شکست خورد، زیرا نمی‌دانست با چه مسئله‌ای قرار است روبرو شود.

آیت الله علم الهدی به پاسخ نرم زینب کبری(س) در مقابل جنگ نرم دشمن اشاره کرد و بیان داشت: دو سخنرانی حضرت زینب(س) صورت داد که دشمن را مستاصل کرد؛ سخنرانی اصلی ایشان در برابر حکومت بود که دشمن برابر دفاع نرم اهل‌بیت(ع) شکست خورد.

عضو خبرگان رهبری ضمن اشاره به اینکه امروز اقتدار نظام ما در منطقه قدرت نخست است، تصریح کرد: امروز رقم زننده تمام جریانات سیاست در منطقه ما خون ایثارگران ما در جبهه دفاع از حرم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی