Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@11:40:15 GMT

ابعاد پروژه_نفوذ

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۸۵۲۶

خطر نفوذ همانگونه که دربین رجال کشور و قوای سه گانه مطرح شد، بی تردید درسطح کوچکتر در مناطق حساس کشور بین شخصیت های سیاسی و مذهبی وجود دارد و از برنامه های دشمن است. اگرچه برخورد با این عوامل برعهده دستگاههای امنیتی است اما شناخت رویکرد آنها نیاز به آگاهی عمومی دارد.
مهمترین برنامه نفوذ دشمن در استان، رصد صاحبان تریبون ها و نفوذ بین تیم دفتر شخصیت ها وعلمای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد عمده این عوامل نفوذ، جلوگیری از نزدیک شدن علما با حاکمیت است. علمایی که بنابر اصول اعتقادی با حاکمیت قرابت دارند را مورد تمسخر و تحقیر قرار می دهند. تهیه خوراک رسانه ای برای رسانه های معاند از اهداف دیگر آنهاست و بیشترین مراقبت شان این است که نگذارند شخصیت ها مطلبی بگویند که وجهه جریان های روسیاه تکفیری و معاند، تخریب شود.اگر کسی ازجریانهای معاند به علمای شاخص استان ما توهین کند آن را توجیه می کنند یا سکوت می کنند و یا نمی گذارند کسی واکنشی نشان دهد، ولی اگر برعکس کسی در داخل حرف معمول بزند آن را توهین تلقی می کنند وفریاد واسلاما سرمی دهند.به حاشیه راندن افراد نخبه و دلسوز و درعوض تقویت افراد تندرو و کم سواد اما مطیع از اقداماتشان است.بدترین اقدام دلسوزان در دفاتر شخصیت ها ، کنار کشیدن و خالی کردن میدان برای این طیف خطرناک است. و موثرترین اقدام ، بیان اقدامات غلط و رفتار وحدت شکن طیف نفوذ و اساسا معرفی آنها به مردم است.علما و شخصیت های استان باید مراقب باشند به بلایی که برخی شخصیت های کشوری، به آن دچار شدند در ابعاد دیگر خود دچار آن نشوند . وقتی علت آسیب برخی شخصیت های ریزش کرده را بررسی می کنیم، تنها به گزینه نفوذ افراد منافق در دفترآنها و مشورت غلط آنهامی رسیم .دربرابر خطر نفوذ هیچکس مصون نیست چه عالم ،نماینده و سران طوایف شیعه وچه مولوی ،نماینده وسران طوایف اهل سنت. شخصیت ها و علمای استان ازسیستانی گرفته تابلوچ و... همواره باید مراقب تیم دفترشان باشند وحتی برای پاکسازی دفترشان، از مشورت دلسوزان وعقلای متقی جامعه خویش و منابع خبری آگاه استفاده کنند تنها با این مراقبت ،عاقبت بخیر می شوند ومی شویم.
یادداشت روز ؛ احمدملاشاهی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم

همزمان با برگزاری تجمعات گسترده در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب دانشجویان توسط نیرو‌های امنیتی نشستی با موضوع واکنش دانشگاهیان آمریکا به وضعیت مردم فلسطین از منظر حقوق بشر در دانشگاه قم برگزار شد.

محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است