Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی ساخت مجتمع بزرگ اداری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران عصر امروز رئیس اتاق ایران آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صداو سیما،رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه زمین مورد نظر در فضایی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۲۲ متر مربع جانمایی شده است، افزود: مکان فعلی اتاق بازرگانی جوابگو و مناسب میهمانان داخلی و خارجی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله مهاجر دارابی، افزود: بنای جدید اتاق بازرگانی مازندران که سند و جواز ساخت آن گرفته شده است تا ۱۸ ماه آینده بهره برداری می‌شود.وی با بیان اینکه در طراحی این مجتمع، دانشگاه تخصصی حوزه اقتصادی و فضای نمایشگاهی نیز لحاظ شده است، گفت: اتاق ایران و مسئولان استانی برای ساخت بنای جدید اتاق بازرگانی مازندران حمایت کنند تا بنای جدید در زمان مقرر بهره برداری شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده