Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@04:13:50 GMT

علت مرگ خانم دکتر جوان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۹۲۸۵

علت مرگ خانم دکتر جوان اعلام شد

مدیر کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری علت مرگ دانشجوی پزشکی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، منصور فیروزبخت گفت: طی معاینات و آزمایش‌های انجام شده، علت مرگ دختردانشجو مسمومیت به خاطر نشت گازبوده است.

شامگاه جمعه یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خوابگاه بهارستان این دانشگاه جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بررسی‌ها توسط کارشناسان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای کشف علت چگونگی حادثه آغاز شده است.

ورود کمیسیون بهداشت مجلس به پرونده

ازسوی دیگردکترعلی نوبخت -رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی- نیز با ابرازتأسف عمیق گفت: «این کمیسیون موضوع مرگ خانم دکترجوان را به طوردقیق بررسی خواهد کرد.»

دستوربرخورد با مقصران

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: پس از انجام آزمایشات و معاینات لازم اولیه، پزشکی قانونی مسمومیت با گاز منوکسید کربن را علت مرگ دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد. دکتر فریده دارابی افزود: بعد از طی مراحل پزشکی قانونی، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره قاسمی با حضور ریاست، معاونان و مسئولان دانشگاه و خانواده و دوستان آن مرحومه برگزار شد.وی تصریح کرد: با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت گاز منوکسید کربن به‌عنوان علت مرگ متوفی، سرپرست دانشگاه دستور بررسی در ارتباط با علت و چگونگی وقوع این حادثه را داد.دارابی اضافه کرد: دکتر خالدی فر، از برخورد قاطع و قانونی با همه مقصران و خاطیان این حادثه که منجر به این ضایعه دلخراش شده خبر داد. تلاش می‌شود با انجام اقدامات فوری و همچنین برنامه‌ریزی صحیح و اصولی دراز مدت از تکرار چنین حوادث غم انگیزو جبران‌ناپذیر جلوگیری به عمل آید.

منبع: روزنامه ایران ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی