Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایسلند که هفته گذشته در زمین ترکیه بردی قاطعانه را کسب کرده بود به جام جهانی صعود کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایسلند در ادامه درخشش خود پس از بازیهای یورو ۲۰۱۶ توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند. این اتفاق در حالی رخ داد که در گروه I تیم های بزرگی مثل کرواسی، اوکراین و ترکیه نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسلند دوشنبه شب میزبان کوزوو بود و برابر این تیم پیروزی ۲ بر صفر را کسب کرد. گیلفی سیگوردسون (۴۰) و یوهان گودمونسن (۲) برای این تیم گلزنی کردند.

با این برد تیم ایسلند ۲۲ امتیازی شد و سهیمه مستقیم جام جهانی را بدست آورد. ایسلند بعد از درخشش در بازی های یورو ۲۰۱۶ در اکثر نقاط جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

جدال مهم این گروه را اوکراین و کرواسی در کی‌یف برگزار کردند که طی آن شاگردان زلاتکو دالیچ میزبان خود را ۲ بر صفر شکست دادند. آندره کراماریچ هر دو گل کرواسی را در نیمه دوم به ثمر رساند. تیم کرواسی با این برد چشم به پلی آف دوخته است.

ترکیه نیز در زمین فنلاند به میدان رفت که تقابل این دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم

بازیکنان بایرن مونیخ به تقابل با یکدیگر در بازی EFootball2024 پرداختند.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند