Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:44:00 GMT

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، هفدهم مهر در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۱۵۰۰

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، هفدهم مهر در آذربایجان غربی

** آغاز مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان
مرحله دوم سی و دومین دور تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سطح یک و 2 (نیمه- حرفه ای) امروز /دوشنبه/ 17 مهر با حضور 200 رکابزن از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی آغاز شد و دوچرخه سواران رقابت خود را از از مقابل استانداری آذربایجان غربی شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** بازسازی 60 بنای تاریخی در آذربایجان غربی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 60 بنای تاریخی مربوط به عصر صفویه و قاجاریه در استان بازسازی و مرمت می شود.

** 105 هزار تن سیب امسال در سلماس تولید می شود
مدیر جهاد کشاورزی سلماس گفت: این شهرستان با حدود 6 هزار و 500 هکتار باغ سیب بارور یکی از قطب های مهم تولید این محصول در آذربایجان غربی است و پیش بینی می شود 105 هزار تن سیب امسال در این شهرستان تولید شود.

** کشف 6 پرونده میلیاردی قاچاق ارز در 6 هفته گذشته در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به بررسی 12 پرونده قاچاق ارز از ابتدای سال در شعبات مختلف این اداره کل در استان گفت: با تشدید اقدامات مبارزه ای در 6 هفته گذشته 6 پرونده قاچاق ارز در استان کشف و جرایم مربوط به آن صادر شده است.

** نیروی انتظامی از ارکان امنیت مثال زدنی آذربایجان غربی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فعالیت مناسب و مداوم نیروی انتظامی، رکن اساسی ایجاد امنیتی پایدار در کشور و استان است که باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

** انجام 8 هزار بازرسی صنفی در سال جاری در مهاباد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: بیش از 8هزار و 700 بازرسی در 6 ماهه نخست امسال از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.
8135/ 2093
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • «کمی دیرتر» به چاپ هفدهم رسید
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند