Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان - مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از نیمه‌تمام بودن ۵۰ طرح ورزشی در استان خبر داد و گفت: فقط ۲۳ طرح ‏دراین‌بین در دست‌ساخت بوده و مابقی فقط در حد مصوبه هستند‎.‎

فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه تعدادی از ۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی استان سمنان، فقط مصوبه دارد و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز نشده است، تأکید داشت: در حال حاضر ۲۳ طرح ورزشی در حال ساخت وجود دارد که پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۰ درصد دارند و با این میزان اعتبار، پیش‌بینی می‌کنیم، تمام این طرح‌ها تا پایان سال ۹۷ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالن ورزشی سه‌هزارنفری شاهرود، سالن دوهزارنفری و ورزشگاه پنج‌هزارنفری دامغان، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شاهرود، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان، سالن ورزشی شهر دیباج، استخر شهر بیارجمند، سالن ورزشی حسن‌آباد کالپوش و سالن‌های باستانی گرمسار و دامغان از مهم‌ترین طرح‌های نیمه‌تمام و در دست‌ساخت ورزشی استان سمنان است.

میزبانی از ۸۴ مسابقه و اردوی تیم‌های ملی

دبیر شورای ورزش استان سمنان با اشاره به هم‌افزایی دولت و مجلس شورای اسلامی باهدف کمک به توسعه ورزش کشور از طریق تصویب قانون اختصاص ۲۷ صدم درصد از یک درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به امر ورزش و جوانان، گفت: اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان از ۱۵ میلیارد ریال سال گذشته به ۱۲۵ میلیارد ریال در سال ۹۶ افزایش پیداکرده و با اضافه شدن اعتبارات ملی، مجموع اعتبارات این اداره کل برای امسال، با رشد ۱۲ برابری به رقمی حدود ۱۸۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

فتاحی خاطرنشان کرد: ۳۷ هزار و ۴۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر ۲۴ طرح ورزشی ازجمله ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سمنان به بهره‌برداری رسید و سال گذشته ۸۴ مورد مسابقه و اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف در استان سمنان برگزارشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برگزاری ۴۶ مورد میزبانی مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی در استان سمنان در سال ۹۶ افزود: پیش‌بینی می‌کنیم، تا پایان سال برگزاری مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی در این استان به بیش از ۸۰ مورد برسد.

سمنان میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: این استان میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذرماه سال جاری خواهد بود و برای برگزاری این مسابقات از ۲۰ کشور برای حضور در این مسابقات دعوت‌شده که برای مثال مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان از سوم آذر به مدت سه روز در سالن غدیر برگزار می‌شود.

فتاحی افزود: از استان سمنان گروه‌هایی از رشته‌های هاکی، دارت، تیراندازی، ووشو، بدمینتون، اسکیت و فوتبال ساحلی در لیگ برتر کشور، گروه‌هایی از والیبال، دارت، دوچرخه‌سواری و تیراندازی در لیگ دسته یک کشور و گروه‌هایی از رشته‌های فوتبال و دو تیم از فوتسال در لیگ دسته دو کشور حضور دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی


به گزارش تابناک، حسین وفایی بعد از باخت به جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و مردم زیادی برای تماشای مسابقات در آن سالن، تلاش می‌کنند.

وی در خصوص محل تمرین این سالن، اظهار داشت: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

 

شان مورفی رتبه هشتم جهان که به خاطر ضربات صاف و چال‌کردن‌های از راه‌ دور، به جادوگر ملقب شده در جواب وفایی، عنوان کرد: اینجا یک زمین بسیار با ارزش است. برای یک بازیکن اسنوکر حرفه‌ای یک توهین به حساب می‌آید که صراحتاً از خانه ما انتقاد کند. حسین باید در مورد نحوه کار تور جهانی حرفه‌ای‌ها و روابط با فدراسیون جهانی و شرکای این پخش و مکان‌های آن و اینکه چقدر این مکان‌ها خاص هستند، آموزش ببیند.

وی ادامه داد: حسین فکر می‌کند که با انتقاد آشکار از سالن کروسبیل به رشد ورزش کمک می‌کند؟ به نظرم او هیچ کمکی به ورزش نکرده و قطعا کسی وفایی را مجبور به حضور در کروسیبل نمی‌کند. همیشه مادرم به من یاد داده که اگر حرف خوبی برای گفتن نداری چیزی نگو. حسین می‌خواهد که به این سالن باز نگردد؟خب باز نگردد، اون مجبور نیست به اینجا بیاید.

مورفی با اشاره به ارزش این سالن برای بازیکنان اسنوکر، گفت: شاید وفایی چون در بریتانیا بزرگ نشده، مانند بسیاری از بازیکنان بریتانیا از نظر عاطفی با این مسابقات مرتبط نیست. شاید این مکان مثل بقیه برای حسین خاص نباشد اما او به عنوان یک کودک ۹ ساله مانند من به اینجا نیامده که به یاد بیاورد که برای گرفتن امضا از استیو دیویس، قهرمان ۶ دوره اسنوکر، در راهروها می‌دویدم. احتمالا او چنین خاطراتی ندارد اما اینجا برای بازیکنان اسنوکر زمین بسیار با ارزشی است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.

وی پس از آنکه به شکل توهین آمیزی نسبت به برترین اسنوکرباز ایرانی اظهار نظر کرد، در اولین بازی پیش‌روی خود نتوانست پیروز شود و با نتیجه ۱۳-۹ مقابل استفن مگوایر، رتبه ۲۸ اسنوکر جهان نتیجه را واگذار کرد و از رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد. اختلاف او و حریفی که موفق به حذف او شد، ۲۰ رتبه است.

 

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان