Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در سال گذشته یک هزار میلیارد ریال نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در کشور جمع‌آوری شد.

به گزارش ایسنا، فرناز بیگی در همایش استانی واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افزود: تاکنون برای بیش از 700 موکب اربعین حسینی درسطح کشور شناسنامه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال گذشته بیش از دو میلیون نفر زائر اربعین از ایران به عراق رفتند.

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشورتصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سال جاری تعداد زائران اربعین حسینی از ایران به عراق به سه میلیون نفر نیز برسد.

بیگی عنوان کرد: در سالجاری تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات در کهگیلویه و بویراحمد پنج میلیارد ریال است.بیش از 50 درصد از نذورات کهگیلویه و بویراحمد توسط بانوان این استان جمع آوری شده است.

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون مردم کهگیلویه و بویراحمد با اهدای یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

بیگی بیان کرد: شناسنامه دار شدن موکب های کشور در راستای ساماندهی و ارتقای سطح خدمات دهی به زائران اربعین اجرا شده است. این طرح شامل تمامی موکب‌های در مرز و طول مسیر و موکب‌های مستقر در شهرهای نجف اشرف، کربلا، کاظمین و سامرا شده است.

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشورادامه داد: در سال گذشته یک هزار میلیارد ریال نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در کشور جمع‌آوری شد که نیمی از این کمک‌ها از سوی بانوان انجام شده است.

بیگی اضافه کرد: تعهد سالجاری تمام استانها در کشور برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور اجرای طرح‌های بازسازی عتبات عالیات یک هزار و 200 میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تا یک سال آینده ساخت صحن و سرای حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) در شهر نجف اشرف که از سوی این ستاد در حال اجرا بوده، تکمیل شود. مساحت این صحن و سرا 220 هزار مترمربع بوده که حدود 90 هزار مترمربع آن زیارتی است.

بیگی عنوان کرد: مطالعات توسعه حدفاصل خیمه گاه، تل زینبیه و حرم امام حسین (ع) با مساحت 160 هزار مترمربع انجام شده وعملیات اجرایی آن در سال 95 از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشوراجرا و در حال حاضر نیز در حال گود برداری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا