Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@13:06:13 GMT

با گوشی‌های سامسونگ به رایانه‌های شخصی متصل شوید

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۲۶۶۳

با گوشی‌های سامسونگ به رایانه‌های شخصی متصل شوید

ایتنا- سامسونگ قصد دارد با قابلیتی جدید به کاربران اجازه دهد از طریق گوشی‌های هوشمند سری گلکسی از رایانه‌های شخصی‌شان نیز استفاده کنند.



شرکت اینگرام مایکرو، به‌عنوان شرکتی که خدمات جانبی علم و فناوری را ارائه می‌دهد، با غول‌های تکنولوژی سامسونگ و آمازون یک تفاهم‌ نامه‌ همکاری امضا کرده تا بدین وسیله بتوانند برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند برروی گوشی‌های هوشمند خود به برنامه‌های ویندوز (ویندوز ۱۰ مایکروسافت) دسترسی داشته باشند، راه حلی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از وب سایت techradar، کاربران با استفاده از این قابلیت جدید، قادر خواهند بود با نصب خودکار WorkSpace که متعلق به شرکت آمازون و دسکتاپ ویندوز است، یک دسکتاپ مجازی را بر روی گوشی‌های گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و ۸ پلاس خود اجرا و از برنامه‌های ویندوز استفاده کنند. بدین ترتیب آنها می‌توانند با چند مرحله ساده، فضای رایانه خود را بر روی گوشی‌های هوشمند خود مشاهده کرده و آن را تحت کنترل بگیرند.
نحوه کار این قابلیت به این صورت است که دکس استیشن این گوشی‌ها را به انواع نمایشگر فول اچ دی، موس و کی‌بورد متصل می کند تا برای کاربران تجربه کار با دسکتاپ رایانه را به روی گوشی‌های هوشمند به ارمغان بیاورد.

این قابلیت برای مهندسان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی، کارمندان و همه آن کاربرانی که در بسیاری از مواقع نیاز دارند به فضای دسکتاپ رایانه شخصی خود دسترسی بیابند، بسیار مفید و کاربردی به شمار می آید.

سرویس WorkSpaces آمازون ساعتی ۲۲ سِنت هزینه به همراه دارد و با پرداخت ماهیانه ۳۵ دلار می‌توان به صورت نامحدود از آن استفاده کرد؛ ناتان توماس - مدیر کل شرکت اینگرام مایکرو - در این باره اظهار کرد که ترکیب دو محصول سامسونگ و آمازون تجربه‌ کاملی از کار با دسکتاپ را برای کاربران در گوشی های هوشمند به همراه می‌آورد.

موک اوه - نایب رئیس بخش تجاری سامسونگ- نیز خاطر نشان می کند: اجرای تمامی برنامه‌ها و اپلیکیشن های اندروید و ویندوز بر روی گلکسی نوت ۸ و اس ۸ و اس ۸ پلاس به کمک دکس سامسونگ قابلیتی شگفت انگیز است که تا زمانی که آن را تجربه نکنید باور نخواهید کرد. ما هم اکنون با خدمات وب آمازون و اینگرام مایکرو کلود همکاری کرده‌ایم تا این امکان و قابلیت جذاب و شگفت انگیز را برای کاربرانمان فراهم آوریم.

این قابلیت برای کاربران سه گوشی مذکور سامسونگ در کشورهایی نظیر استرالیا، بلژیک، کانادا، فرانسه، هلند، نیوزلند، انگلیس و آمریکا به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد بود. البته این استفاده‌ی رایگان ۳۰ روزه تنها در صورتی به آنها تعلق می‌ گیرد که از طریق برنامه‌ دکس رایگان ویندوز موجود در اپ استور سامسونگ گلکسی اقدام کرده باشند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان

ایسنا/مازندران روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه در خصوص ارتباط بین خواب و خلق‌وخو در نوجوانان گفت: در بسیاری از افراد، خواب ناکافی در بلندمدت منجر به عوارض جسمانی متعددی از جمله سردرد، خستگی، تغییرات هورمونی و به طور کلی افزایش احتمال بیماری‌ها می‌شود. همچنین عوارض روان‌شناختی شامل گیجی و سردرگمی، تحریک‌پذیری روانی، پرخاشگری، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی و ضعف حافظه نیز گزارش شده است.

مجید غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در نهایت، مجموع عوارض ذکر شده تاثیر منفی بر بلوغ جسمی و روانی فرد می‌گذارد و عملکرد او در زندگی را از جنبه‌های مختلف تحصیلی، شغلی و اجتماعی مختل شده و تحت تاثیر قرار می‌دهد.

غفاری با اشاره به اینکه عوامل مختلفی منجر به خواب ناکافی می‌شود، خاطرنشان کرد: گاهی برخی بیماری‌های پزشکی و نیز برخی مشکلات و اختلالات روانشناختی، باعث مختل شدن فرایند خواب می‌شوند. در کنار این موارد، یکی از مهم‌ترین دلایل خوابِ ناکافی، عدم رعایت بهداشت خواب است. به این معنی که فرد برای خواب خود، ارزش و نظم خاصی قائل نیست چرا که در بسیاری از موارد، فرد شناختی در مورد اهمیت کیفیت خواب در ابعاد مختلف زندگی خود ندارد و در نتیجه، به آن اهمیتی نمی‌دهد.

این روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه ادامه داد: مساله اینجاست که عدم کفایت خواب، در بسیاری از مواقع به مرور عوارض خود را نشان می‌دهد، یعنی فرد در این مورد دچار «سندروم قورباغه آب‌پز» می‌شود؛ به گونه‌ای که اوایل متوجه عوارض نمی‌شود اما به مرور زمان، کارکرد و عملکرد جسمی و روانی او مختل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، استفاده از گوشی‌های هوشمند و بازی‌های رایانه‌ای آفلاین و آنلاین، بسیاری از نوجوانان را دچار مشکل ساخته است، یادآور شد: چرا که این وسایلِ سرگرم‌کننده، به خاطر سطح بالای «لذت‌دهی و محرّک‌بودن برای مغز» به تدریج فرد را دچار اعتیاد می‌کنند. چنانکه بسیاری از تحقیقات امروزه به انواع اعتیاد نظیر اعتیاد به اینترنت (وب گردی)، گوشی همراه و بازی‌های رایانه‌ای آفلاین و آنلاین و عوارض متعدد آن‌ها اشاره کرده‌اند.

غفاری افزود: افرادی که دچار چنین اعتیادهایی می‌شوند، از نظر جسمی و روانی ضعیف شده و به تدریج کارکرد و عملکرد مناسب خود در زمینه‌های مختلف فردی و اجتماعی را از دست می‌دهند.

این روانشناس بالینی تاکید کرد: بر این اساس، به والدین و نوجوانان پیشنهاد می‌شود در مورد اهمیت نقش خواب کافی و با کیفیت در سلامت جسم و روان، کارکرد و عملکرد فردی و اجتماعی افراد مطالعه و دستورات لازم برای رعایت بهداشت خواب را متناسب با ویژگی‌های فردی خود، رعایت کنند.

وی به طور ویژه هشدار داد تا قبل از ابتلا به انواع اعتیادهای جدید که در بالا به آن‌ها اشاره شد، حتما برای استفاده از گوشی‌های هوشمند و سرگرمی‌های رایانه‌ای آفلاین و آنلاین، نظم و قاعده‌ی مشخصی متناسب با سن افراد، رعایت شود و در این راه بهتر است از کمک تخصصی روانشناسان و مشاوران خانواده که پروانه اشتغال از سازمان نظام مشاوره و روان‌شناسی کشور دارند، بهره گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)