Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پرونده‌های حقوقی متعدد باشگاه پرسپولیس در فدراسیون جهانی فوتبال که به زعم بسیاری از منتقدان، نتیجه عدم حضور وکیل و مشاور حقوقی زبده در این باشگاه است، اظهار داشت: در چارت سازمانی باشگاه همیشه وکیل وجود داشته اما می‌بینیم که در عمل این‌گونه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند آقایان مدعی هستند بر اساس قوانین حقوقی پیش رفته‌اند اما باید بدانیم که شرایط حقوقی فوتبال بسیار متفاوت است. وکلایی که قرار است کنار باشگاه‌ها فعالیت کنند، باید آموزش تخصصی ببینند تا به وکیل حقوقی-ورزشی تبدیل شوند اما متأسفانه باشگاه‌های ما از وکیل عادی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: فوتبال دنیا بسیار پیچیده شده و در قراردادها مواردی گنجانده می‌شود که عدم وجود یک وکیل کنار باشگاه می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به بار بیاورد. البته در موضوع محرومیت طارمی همه چیز کاملا واضح و روشن است و نیازی نیست حتما وکیل باشید. اگر اندکی از فوتبال سر در بیاورید، متوجه می‌شوید که وقتی یک بازیکن با باشگاهی قرارداد بسته، دیگر نمی‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد ببندد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: دوستان فکر می‌کنند فیفا نیز با سیستم ایرانی اداره می‌شود و می‌توانند هر مسئله‌ای را با کدخدامنشی حل کنند. مدیرعامل باشگاه باید بدانند وقتی بدهی‌های مالی روی هم انباشته می‌شود، مشکلات حقوقی نیز افزایش می‌یاید. ظاهرا شرکت همراه اول هم از پرسپولیس شکایت کرده و به زودی حکم شکایت آنتونی گولچ (مدافع کروات-استرالیایی) نیز صادر می‌شود. همه این‌ها نشان‌دهنده عدم آشنایی به مسائل حقوقی است.

انصاری‌فرد با اشاره به کمک‌های مالی حسین هدایتی، هوادار متمول پرسپولیس و پرداخت پول به مهدی طارمی جهت فسخ قرارداد با ریزه اسپور گفت: نمی‌توانیم بگوییم او کار اشتباهی کرده است. هدایتی پول داشته و علاقمند بوده به بازیکن و باشگاه پول بدهد. سؤال اینجاست که مدیریت چگونه هزینه کرده و حالا به نقطه صفر رسیده است. متأسفانه هر مدیری که بر سر کار می‌آید، می‌گوید مدیر قبلی برای من بدهی به جا گذاشته است. اگر من مدیرعامل می‌شوم، باید بدانم که باشگاه را با بدهی‌هایش پذیرفته‌ام.

وی در پایان تأکید کرد: دیگر نمی‌توانیم بهانه بیاوریم که بدهی بوده و حالا فشارش روی ماست. اگر نمی‌توانید بدهی‌ها را پرداخت کنید، چرا پست مدیرعاملی را پذیرفتید؟ باید با مردم صادقانه رفتار کنیم. طاهری (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) نباید فرافکنی کند چون در این صورت مدیر بعدی هم می‌آید و می‌گوید من باید بدهی‌های گذشته را پرداخت کنم و این چرخه تا ابد ادامه خواهد داشت.

604

عباس انصاری فرد انصاری فرد پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس بدهی پرسپولیس محرومیت پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد