Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکری وکیل سابق باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وضعیت حقوقی این باشگاه را به دلیل رعایت نکردن برخی اصول اولیه نابسامان خواند و گفت: در بحث آسیب شناسی پرونده‌های حقوقی پرسپولیس بایستی مراحل مختلفی را مورد توجه قرار داد. پیش تر هم گفتم، در واقع خاستگاه این مشکلات و نقطه شروع خیلی از این مشکلات مقطع جذب بازیکن یا مربی خارجی یا ایجاد تعهد بین‌المللی است، یعنی در آن مقطعی که یک قراردادی منعقد می‌شود، باید برای جذب بازیکن و یا یک مربی یک تعهد محکم پوجود داشته باشد تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری شود، که متاسفانه این موضوع به خوبی در پرسپولیس و بیشتر باشگاه های کشور رعایت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین ادامه داد: باشگاه ها باید سامان مالی و انضباط مدیریتی داشته باشند و سپس باید برای آن ها ردیف بودجه در نظر گرفته شود؛ ردیف بودجه می تواند از طریق تبلیغات محیطی، فروش پیراهن، حق پخش تلوزیونی و یا سایر موارد برای باشگاه ها به وجود بیاید؛ برای تیم های کشورمان به این موارد کمک وزارت ورزش را هم می توان اضافه کرد؛ سپس مدیریت می تواند با استفاده از همین بودجه هزینه های جاری باشگاه را مدیریت کند.

وکیل سابق باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه برای باشگاه ها بودجه خاصی تعریف نمی شود، مدیرانی که می آیند زیر فشار هواداران ناچار هستند به دنبال مربیان بزرگی که به هیچ عنوان توان پرداخت قرارداد هایشان را ندارند بروند؛ نمونه این اتفاق را اخیرا در یکی از باشگاه های کشورمان شاهد بودیم.

شکری همچنین ادامه داد: در حال حاضر مدیران قرارداد ها را برای رضایت افکار عمومی می بندند، اما به پرداخت آن فکر نمی کنند چرا که حتی اطمینان ندارند در زمان پرداخت این مطالبات هنوز در باشگاه سمتی داشته باشند. در ادامه این مشکلات موارد حقوقی را هم باید اضافه کنیم متاسفانه باشگاه ها به هیچ عنوان مسائل حقوقی را رعایت نمی کنند و بعضا شاهد هستیم یک مربی حتی حاضر نمی شود برای قرارداد به کشورمان بیاید و ابتدا باید پیش قراردادی را با او امضا کنند و پس از پرداخت مبلغی او حاضر است به کشورمان تشریف بیاورد؛ متاسفانه هیچ یک از این قرارداد ها نیز از فیلتر های حقوقی عبور نمی کند و بیشتر آن ها با مشکلات حقوقی فراوانی روبرو هستند.
وکیل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر یک فرد حقوقی در باشگاه پرسپولیس حضور ندارد که مانع این همه جریمه بین المللی شود، تصریح کرد: در زمان حبیب کاشانی که مسئولیت حقوقی باشگاه را بر عهده داشتم یک چارت کلی را برای قرارداد ها در نظر گرفته بودیم که همه موارد حقوقی را در بر می گرفت و هر بازیکن و یا مربی که می خواست با باشگاه قرارداد امضا کند باید با همین فرمت قرارداد می بست و به این ترتیب مشکلات حقوقی به وجود نمی آمد.

او در ادامه همچنین گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم باشگاه ها برای بازیکنی که در طول فصل لگد هم به توپ نمی زنند ناچارند رقم بالایی را پرداخت کنند؛ در ادامه همان بازیکنان بعد ها در مراجع بین المللی از باشگاه ها شکایت می کنند و باشگاه ها را متحمل جرایم سنگینی می کنند، این در حالی است که هیچ یک از این باشگاه ها حاضر نیست مبلغی را که برای امسال این بازیکنان پرداخت می کنند را برای به خدمت گرفتن یک تیم حقوقی قدرتمند هزینه کنند تا از جریمه های سنگین بین المللی در امان بمانند.

شکری در پایان در رابطه با پرونده اخیر پرسپولیس و اظهارات طاهری مدیریت این باشگاه مبنی بر به خدمت گرفتن وکلای کارکشته بین المللی و احتمال موفقیت پرسپولیس در این پرونده نیز تاکید کرد: گمان نمی کنم پرسپولیس با توجه به اطلاعاتی که به دست ما رسیده بتواند در این پرونده پیروز شود زیرا همه چیز مشخص و تخلفات محرز شده است.

606

شکری پرسپولیس طارمی طاهری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره

پاتریسیو شاید در‌ رم ماندنی شود.

روی پاتریسیو دروازه بان 36  ساله و پرتغالی آاس رم پس از ورود دنیله ده روسی با درخشش میله اسویلار به دروازه ذخیره جالوروسی تبدیل شده است. قرارداد او با رم در انتهای فصل به پایان می‌رسد اما شاید این دروازه بان با تجربه در پایتخت ایتالیا ماندنی‌ شود.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ به دنبال درخشش خیره کننده میله اسویلار، روی پاتریسیو به نیمکت نشینی مطلق در رم تبدیل شده است. با این حال دنیله ده روسی از نگرش پاتریسیو در تمرینات و رختکن بسیار راضی است. پاتریسیو بدون توجه به از دست رفتن جایگاه خود در ترکیب، همچنان بسیار با روحیه است و نقش یک رهبر را در رختکن دارد. ده روسی درخواست تمدید قرارداد پاتریسیو را به باشگاه ارائه داده است و اگر این دروازه بان پرتغالی مشکلی با نیمکت نشینی نداشته باشد، به عنوان دروازه بان ذخیره به فعالیت خود در رم ادامه خواهد داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد