Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از اعضای اتحادیه دانشگاه‌های اوراسیا میزبان آکادمی یوراس به منظور برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان " راهکارهای بین‌المللی سازی آموزش عالی برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی" خواهد بود.

در این کارگاه که با حضور متخصصین و متخصصان در زمینه آموزش عالی از اقصی نقاط دنیا و همچنین دانشگاهیان، رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و بخش‌های بین‌الملل دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، جدیدترین راهکارها در زمینه آموزش عالی بین الملل بحث و تبادل نظر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقویت دیدگاه‌ها و روش‌های مؤثر بین‌المللی سازی آموزش عالی، تبادل تجربیات و ایجاد تعاملی جهت به حداکثر رساندن بهره‌وری از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

این کارگاه آموزشی در روز 23 مهر ماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

اتحادیه بین‌المللی دانشگاه‌های اوراسیا (یوراس) که در سال 2008 توسط دکتر مصطفی آیدین در استانبول تاسیس شده، یک اتحادیه غیر انتفاعی است که با هدف ایجاد یک مجموعه در اوراسیا جهت بین‌المللی‌سازی و ارتقای آموزش عالی در این منطقه بوجود آمده است. این اتحادیه کنفرانس‌ها، کنگره‌ها، پروژه‌ها، فعالیت‌ها، مطالعات، تحقیقات و مقالات را که به همبستگی علمی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی حوزه اوراسیا کمک می‌کند، برگزار می‌کند.

درحال حاضر بیش از 102 دانشگاه برتر از کشورهای مختلف عضو این اتحادیه هستند و این تعداد عضویت هر ساله سیری صعودی داشته است. یکی از اهداف اصلی اتحادیه یوراس تغییر روند تمرکز بر آموزش عالی از غرب به شرق و هرچه قوی‌تر کردن آموزش عالی در کشورهای منطقه اوراسیا، بالاخص کشورهای قدرتمند منطقه است.

دانشگاه امیرکبیر آکادمی یوراس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است