Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از کشته و زخمی شدن 5 نفر در برخورد یک دستگاه پژو 405 با تیر چراغ برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 29 دقیقه بامداد امروز با تماس تلفنی از سوی یک شهروند، خبر حادثه برخورد یک دستگاه پژو 405 با تیر چراغ برق در بزرگراه امام رضا(ع) به سازمان آتش نشانی کرمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری افزود: به علت شدت حادثه سرنشینان داخل خودرو محبوس و احتمال حریق خودرو وجود داشت که سریعا از دو ایستگاه آتش‌نشانی دو دستگاه خودروی اطفاء حریق و امداد نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه متاسفانه 5 سرنشن خودرو پژو مصدوم و یک نفر فوت کرد که به علت شدت حادثه مصدومین داخل خودرو محبوس شده بودند که با تلاش پرسنل سازمان آتش نشانی از خودرو خارج و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند