Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان به میزبانی هیئت فوتبال بخش جلگه در دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ عصر دیروز دوشنبه، پنجمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان در حالی به کار خود در شهر هرند پایان داد که ۳۰ داور از این پس گام به جامعه داوری خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این دوره، حضور ۱۰ نفر از بانوان جوان مناطق شرق اصفهان بود که توانستند در این دوره با موفقیت در مراحل امتحان عملی و تئوری گامی بلند به سوی داوری بردارند.

این دوره از کلاس داوری با تعداد ۳۰ نفر زیر نظر سید رسول احمدی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و امتحانات عملی این دوره نیز زیر نظر خانم صادقی از مدرسان بدنسازی ایران صورت پذیرفت.

مراسم اختتامیه این دوره در حضور مسئولان محلی شهر هرند برگزار شد که محمد علی جعفری از شورای اسلامی شهر هرند، ضمن مثبت ارزیابی کردن داوری در شهرستان اصفهان پتانسیل بالای جوانان مناطق شرق اصفهان را در کلیه ورزشها بالا دانست و اعلام کرد آینده از آن جوانان شرق اصفهان است.

جعفر جعفری دبیر هیات فوتبال شهرستان نیز ضمن قدردانی از برگزار کنندگان دوره داوری گفت در چهار سال گذشته نزدیک ۱۰۰ داور از شهرستان اصفهان به جامعه داوری معرفی کردیم که ۱۰ نفر از این داوران در حال حاضر در مسابقات کشوری به فعالیت مشغول هستند.

کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان اصفهان با موفقیت داوطلبان به کار خود پایان داد و از این پس داوران در شهرستان اصفهان مشغول به فعالیت خواهند شد.

شهر هرند از توابع بخش جلگه و شرق اصفهان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس