Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان، حمیدرضا کریمویی در خصوص حواشی مطرح‌شده توسط مربی مستعفی این باشگاه اظهار داشت:ایشان در متنی که منتشر کرده‌اند، از همکاری خوبی که با باشگاه پدیده داشته‌اند یاد کرده‌اند، درصورتی‌که فردی می‌تواند از همکاری خوب با باشگاه صحبت کند که به تمام ضوابط و اهداف باشگاه احترام بگذارد و آنها را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه از ارکان مختلفی مثل هیات مدیره، مدیرعامل، مدیرتیم، سرمربی، بازیکنان و ... تشکیل شده‌است. کسی که با باشگاه تعامل و همکاری مناسبی دارد، عملا با تمامی ارکان باشگاه نیز باید همکاری خوب و متقابلی داشته‌باشد و بر اساس مباحث تعریف‌شده در باشگاه عمل کند.

کریمویی تصریح کرد: قرارداد آقای تقوی با باشگاه پدیده در قالب مربی بوده‌است و یک مربی بر اساس آنچه عرف فوتبال است، حیطه اختیارات دارد. به نظر می‌رسد ایشان به دلیل رابطه دوستانه‌ای که به آن اشاره کرده اند، توقع اختیارات ویژه‌تری را داشتند که در نهایت منجر به اتفاقات اخیر شده‌است. توقع باشگاه پدیده به عنوان باشگاهی که در سطح نخست فوتبال ایران فعالیت می‌کند، این بود که مربی حد و مرز خود را در برابر سرمربی رعایت کند.
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان با اشاره به پست‌های تقوی در شبکه‌های اجتماعی افزود: بررسی‌های مختلفی در خصوص عدم التزام ایشان به قوانین باشگاه و فرافکنی‌های صورت‌‌گرفته از طریق انتشار پست‌های مختلف در شبکه‌های مجازی انجام گرفت و در نهایت ایشان به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شدند. واضح و مبرهن است که کمیته انضباطی باشگاه پدیده نیز زیر نظر چارت مدیریتی فعالیت می‌کند.

کریمویی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تمامی اتفاقات رخ‌داده استعفای ایشان در نخستین جلسه‌ای که در باشگاه تشکیل شود، مورد بررسی قرار خواهدگرفت و تصمیمات لازمه اتخاذ خواهدگردید.

602

فدراسیون ورزش ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی امروز در واکنش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان، 2 تیم را به برگزاری 2 مسابقه فصل آینده بدون حضور تماشاگران مرد و با حضور تماشاگران زن محکوم کرد.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که قبلا از محرومیت زنان به‌دلیل رفتارهای تماشاگران مرد انتفاد کرده بود، با انتشار توئیتی به رای جدید کمیته انضباطی واکنش نشان داد:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904088

دیگر خبرها

  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال