Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:33:02 GMT

اتهام سنگین به مهاجم حریف پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۴۸۵۴

«عمر خربین» مهاجم سوریه‌ای تیم الهلال عربستان در آستانه بازی با پرسپولیس متهم به دریافت کارت زرد عمدی در دیدار برابر استرالیا شده است. به گزارش تابناک ورزشی، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۵ مهرماه در مسقط برگزار می شود.

عمر خربین مهاجم سوری الهلال در دیدار رفت نقش کلیدی داشت و توانست به تنهایی سه گل به پرسپولیس بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خربین بعد از آن همراه با تیم ملی سوریه راهی مالزی شد تا در دیدار رفت مقابل استرالیا در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی بازی کند.

با این حال خربین در آن مسابقه یک کارت زرد گرفت تا در مجموع دو کارته شود و دیدار برگشت با استرالیا را از دست بدهد. خربین بعد از دو کارته شدن، اردوی سوریه را ترک کرد و در اولین فرصت خود را به اردوی الهلال رساند و روز گذشته در ریاض با این تیم تمرین کرد.

دریافت کارت زرد خربین این روزها به سوژه اصلی شبکه های اجتماعی و بعضی از رسانه های سوریه و کشورهای عربی تبدیل شده است. خیلی ها معتقدند خربین عمدا در صحنه ای که نیاز به انجام خطا نبود، کارت زرد گرفته است تا بتواند به اردوی الهلال قبل از بازی با پرسپولیس برسد.

این در حالی است که الهلال بیش از ۱۸ بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم های ملی مختلف (تیم ملی عربستان، سوریه و عمان) در اختیار نداشت و با این تعداد غایب راهی اردوی ابوظبی شده بود.

سایت ارم نیوز امارات در گزارشی با تیتر سئوالی «آیا خربین عمدا برای رساندن خود به الهلال از بازی برگشت با استرالیا محروم شد؟» به این موضوع پرداخته و از شک و شبهه در این محرومیت و عمدی بودن آن خبر داده است.

طبق اعلام این سایت، این فرضیه در شرایطی رنگ واقعیت به خود می گیرد که مسئولان باشگاه الهلال از فدراسیون فوتبال عربستان خواسته اند به ملی پوشانشان در بازی تدارکاتی مقابل جاماییکا و غنا استراحت بدهند تا مشکلی برای بازی برگشت مقابل پرسپولیس پیش نیاید.

پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!

ژسوس می خواهد مهاجم دیگری را جای میتروویچ به خدمت بگیرد.

طرفداری | تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد