Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@21:02:14 GMT

اعلام 4 مرز مجاز زمینی تردد زائرین اربعین

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۵۴۲۲

اعلام 4 مرز مجاز زمینی تردد زائرین اربعین


سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی و چگونگی تقسیم بندی زائران استان های کشور برای تردد از طریق این مرزها را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران کشورمان در این مراسم گفت: مرز مهران در استان ایلام، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائرین اربعین حسینی ( ع)در سال جاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود‌: براساس آمایش استانی، تردد در مرزهای مجاز زمینی بر اساس موقعیت و شرایط جغرافیائی استان ها نسبت به مرزهای زمینی مختلف، تقسیم بندی شده و بر این اساس، فقط زائران استان های تهران، البرز، قزوین ، قم ، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و همدان از مرز مهران تردد خواهند داشت.
حیدری خاطرنشان کرد: ازمرز خسروی نیز زائران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه وارد کشور عراق می شوند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: زائران استان های اصفهان ، خوزستان، خراسان جنوبی ، فارس، کرمان، یزد، سمنان، تهران، خراسان رضوی ، خراسان شمالی از مرز چذابه و همچنین زائران استان های اصفهان ، فارس، کهگیلویه وبویر احمد ،چهار محال وبختیاری، خراسان رضوی، سیستان وبلوچستان ، کرمان ، هرمزگان ،بوشهر ، خوزستان و تهران می توانند از مرز شلمچه تردد داشته باشند.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی