Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:08:18 GMT

تکمیل سه پروژه‌ زیرساختی شهر برای تبریز ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۵۸۴۱

تکمیل سه پروژه‌ زیرساختی شهر برای تبریز ۲۰۱۸

به گزارش ایسکانیوز،ایرج شهین‌‌باهر در حاشیه بازدید غیررسمی از پروژه عظیم میدان آذربایجان، اظهار داشت: در آستانه فصل سرما، باید تمام امکانات و منابع خود را صرف مدیریت مطلوب زمان کرده و سه پروژه میدان آذربایجان، مقبره‌الشعرا و مرکز همایش‌های بین‌المللی را با شتاب بیشتر به نقطه مطلوب هدایت کنیم؛ بدیهی است که تا تکمیل این سه طرح، پروژه‌ کلان دیگری در شهر آغاز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اولین بازدید غیررسمی خود از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، ابراز کرد: خوشبختانه با تلاش‌ عوامل اجرایی، پروژه میدان آذربایجان پیشرفت‌های مهمی داشته‌است؛ این تلاش‌ها باید در کمترین زمان، کارکرد ترافیکی پروژه را با اولویت مسیر «آذربایجان به پاسداران» محقق کند.

شهردار منتخب تبریز به وسعت و حجم عملیات عمرانی میدان آذربایجان، اشاره کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی‌ باید معطوف اولویت‌ ترافیکی طرح شود؛ طرح‌های جنبی، زیباسازی و نورپردازی پروژه در اولویت دوم مد نظر خواهد بود.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین انتظار شهروندان از این پروژه، مربوط به نقش ترافیکی میدان است، تاکید کرد: به محض فراهم شدن امکان تردد، پروژه باید بدون فوت وقت و بدون تشریفات بی‌مورد، در خدمت بهره‌برداری عمومی قرار بگیرد؛ پس از تکمیل کل پروژه، می‌توان طی مراسمی، بهره‌برداری کامل پروژه را اعلام کرد.

شهین‌باهر همچنین به دو پروژه اولویت‌دار دیگر شهرداری اشاره و تصریح کرد: مقبره‌الشعرا، به عنوان پروژه هویتی شهر و مرکز همایش‌های بین‌المللی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های میزبانی‌های ملی و بین‌المللی شهر، مطرح است؛ هر دو پروژه از نظر فرهنگی و اجتماعی، نقش تعیین‌کننده در محتوای برنامه‌های گردشگری دارند و از این رو، باید با جدیت و پشتیبانی قوی‌تری استمرار داشته باشند.

گفتنی است شهردار منتخب تبریز، در بازدید خود، با مدیران فنی و اجرایی پروژه میدان آذربایجان دیدار کرده و ضمن بررسی پیشرفت پروژه، در جریان موانع و مشکلات طرح قرار گرفت.

900

ایرج شهین‌‌باهر شهردار منتخب تبریز

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فاطمه سلیمی _امروز هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت»، با بیان اینکه در این پروژه، باغ‌های مختلفی تعریف و طراحی شده است، اظهار کرد: از جمله این باغ‌ها، باغ بانوان بوستان کرامت است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته، تاکید جدی ما بر این بوده است که اولین باغ بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، باغ بانوان باشد.

سلیمی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های تفریحی، ورزشی و فضای سبز ویژه بانوان داشتند و با همین نگاه، سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌های متعددی از سطح شهر ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از باغ بانوان بوستان کرامت، همت جهادی را در شهرداری می‌طلبد و شهردار و معاونان شهردار باید بیش از پیش پای کار تکمیل پروژه باشند تا شاهد پیشرفت و ساخت آن باشیم.

سلیمی گفت: طراحی‌های خوبی در بوستان کرامت صورت گرفته و پیمانکار هم مستقر شده و درحال اجرای پروژه است، بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 751495

دیگر خبرها

  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم