Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@09:37:42 GMT

آمادگی بیش از 200 فعال قرآنی در مراسم اربعین حسینی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۶۲۷۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان‌نیوز، سیدمحمد موجانی، دبیر کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین، با اشاره به فراخوان دعوت از فعالان قرآنی علاقه‌مند به حضور در مراسم اربعین حسینی، گفت: کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی، در راستای بهره‌مندی از ظرفیت جامعه قرآنی محب حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع)، اقدام به ثبت‌ نام از قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح علاقه‌مند به حضور افتخاری در مراسم اربعین حسینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فراخوان همزمان با ایام سوگواری حضرت سید‌الشهدا(ع) اعلام و تا نیمه ماه محرم ادامه داشت، گفت: بر اساس این فراخوان، بیش از 200 نفر از قاریان و حافظان و بیش از 50 نفر از اعضای گروه های تواشیح و همخوانی سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان جهت حضور افتخاری در مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کردند.

دبیر کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در پایان گفت: اسامی کاروان قرآنی اعزامی به اربعین سال 96، در ابتدای ماه صفر، پس از بررسی رزومه افراد و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین، از سوی کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین اعلام خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات