Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_ استاندار خوزستان از امضای تفاهم نامه سه جانبه میان استانداری خوزستان، سازمان فنی و حرفه ای کشور و شرکت ایرانسل برای آموزش و توسعه کسب و کارهای الکترونیک خبر داد.  

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه هفدهم مهرماه از امضای تفاهم نامه سه جانبه میان استانداری خوزستان، سازمان فنی و حرفه ای کشور و شرکت ایرانسل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: اجرای این تفاهم نامه در استان خوزستان به صورت پایلوت در سطح کشور (پایلوت=اجرای یک طرح به صورت نمونه برای نخستین بار) خواهد بود.
شریعتی هدف از اجرای این تفاهم نامه را آموزش و توسعه کسب و کارهای نوظهور عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه در راستای تحقق تولید وعرصه آموزش به روش دیجیتال وآموزش کسب وکارهای نوظهور به منظور فراهم سازی ارتباط وگسترش همکاری ها در زمینه آموزش های مهارتی کاربردی با رویکرد بازار محور است.
وی افزود: آموزش افراد جویای کار با مشارکت و همکاری دانشگاه های دولتی و غیردولتی انجام خواهد شد.
گفتنی است این تفاهم نامه سه جانبه امروز با حضور استاندار خوزستان، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدیرعامل شرکت ایرانسل در تهران امضا شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه