Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی‌محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: به مناسبت سالروز سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، عضویت در تمام کتابخانه‌های عمومی استان در تاریخ ۱۹ مهرماه رایگان است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه جاری با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه‌ عمومی محل سکونت خود، کارت عضویت یک‌ساله خود را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی افزود: بر این اساس ثبت‌نام حضوری در همه کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی رایگان بوده و با ارائه کارت ملی و عکس انجام می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های خراسان شمالی بابیان اینکه با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی می‌توان از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد، گفت: در حال حاضر به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت خراسان شمالی، چهار نفر عضو کتابخانه‌ها هستند.

جهانی تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های استان را بیش از ۳۴ هزار نفر برشمرد و اظهار کرد: قریب به ‌اتفاق اعضای کتابخانه‌ها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/آ

34 هزار نفر اعضای فعال کتابخانه ها در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • خراسان شمالی لرزید
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»