Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همايش بين‌المللي رويکردهاي ميان رشته‌اي به آموزش ترجمه، با حضور استادان برجسته داخلي و خارجي، در تاريخ 20 مهر 1396، در محل دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بر اساس اين خبر، محورهاي اين همايش بين‌المللي عبارتند از رويکردهاي نوين به آموزش ترجمه، آموزش زبان و آموزش ترجمه، آموزش توانش ترجمه، روش‌هاي تدريس ترجمه، ارزيابي ترجمه، تهيه و تدوين مطالب آموزشي در حوزه آموزش ترجمه، کيفيت‌سنجي دوره‌هاي آموزش ترجمه در ايران، فن‌آوري و ترجمه، مسائل حرفه‌اي در آموزش ترجمه، بازار ترجمه و آموزش ترجمه و آموزش ترجمه شفاهي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين همايش استادان مطرح و بنام داخلي و خارجي همچون دکتر لوئيز فون فلوتو محقق برجسته بين‌المللي و مدير گروه مرکز مطالعات ترجمه دانشگاه اتاوا، دکتر فرزانه فرحزاد، دکتر بهزاد قنسولي، دکتر احمد محسني، دکتر مسعود خوش سليقه و دکتر رشتچي و ... به ارايه دانش و تجربيات خود خواهند پرداخت.
گفتني است اين همايش در محل دانشگاه خاتم به نشاني تهران، خيابان ملاصدرا، خيابان شيراز شمالي، خيابان حکيم‌اعظم، پلاک 30 برگزار خواهد شد و بهره‌مندي از سخنراني‌ها و جلسه‌هاي ارايه مقاله‌ براي عموم آزاد است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است