Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیخانی از ساخت و ساز در پارک بوستان و فضای سبز مجاور برج دوما خبر داد و گفت: قرار نیست تخلفات قبل ادامه یابد.

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در دوازدهمین جلسه علنی این شورا گفت: در مورد ساخت و ساز در پارک بوستان تذکر می دهم.

وی گفت: شهروندان به این ساخت و ساز اعتراض کرده اند، اما پاسخی داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فضای سبز بعد از پل پارک وی نرسیده به خیابان آفریقا پایین برج دوما به سرعت در حال ساخته شدن است.

علیخانی تاکید کرد: قرار نیست تخلفات قبل ادامه یاید. لذا خواهشمندم این روند متوقف تا رسیدگی شود، چگونه فضای سبز به ساخت و ساز اختصاص می یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل