Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «خواجه آصف»، وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد «شبکه حقانی» بهانه آمریکا برای اتهام زنی به پاکستان است ولی ما برای رضایت واشنگتن دیگر علیه منافع خود اقدام نخواهیم کرد.

وزیر امورخارجه پاکستان با بیان این مطلب تصریح کرد تمام کشورهای جهان شاهد پیروزی‌های ارتش ما بر گروه‌های تروریستی بوده‌اند ولی بازنده جنگ افغانستان، آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود ما بارها به دولتمردان آمریکایی گفته‌ایم که اگر پناهگاه‌های تروریست‌های شبکه حقانی را می‌شناسید به ما معرفی کنید تا آن را نابود کنیم ولی آنها پاسخی نداده‌اند این پیشنهاد را به اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان نیز داده‌ایم.

وزیر امور خارجه پاکستان بیان کرد: بهتر است واشنگتن پاسخ این سوال را بدهد که چرا با در اختیار داشتن تجهیزات نوین جنگی بازهم فعالیت‌های داعش در افغانستان رو به افزایش است و اینک مناطقی را نیز تحت تصرف دارد.

وی گفت: سران آمریکایی هر شیوه‌ای را در خصوص پاکستان در پیش بگیرند، ما نیز همانگونه با آنها برخورد می کنیم و دیگر منافع ملی خود را فدای خواسته‌های آنان نخواهیم کرد.

تسنیم نوشت: حدود یک ماه قبل، ترامپ، پاکستان را به حمایت از تروریست‌های فعال در افغانستان متهم و تهدید کرده بود که کمک‌های مالی خود به اسلام آباد را قطع می‌کند .

بسیاری از کارشناسان معتقدند کشته شدن بن لادن در خاک پاکستان عامل شروع اختلاف میان این کشور و آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»

این رکابزنان طی ۳ روز این مسافت را پیمودند و در مرکز آموزشی ۰۳ عجب شیر به کار خود پایان داده و توسط فرمانده این مرکز آموزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست