Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@06:06:08 GMT

اولین بانوی لژیونر ایرانی در امارات

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۶۸۹۳

اولین بانوی لژیونر ایرانی در امارات

ماندانا دهقان قهرمان دوگانه بانوان کشور به عنوان اولین لژیونر تاریخ دوچرخه‌سواری بانوان ایران به باشگاه اَلاصَیل امارات پیوست.

به گزارش شریان نیوز،ماندانا دهقان قهرمان، بانوی دوچرخه سواری دوگانه کشورمان به عنوان نخستین لژیونر تاریخ دوچرخه‌سواری بانوان ایران به باشگاه اَلاصَیل ( Al Asayl ) امارات پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه تنها تیم کنتیننتال بانوان در خاورمیانه است.

دهقان در رشته دوگانه در رنکینگ ۱۴ جهان قرار دارد، به دلیل حضور در رقابت های سطح بالای پاورمن و کسب نتایج عالی در دنیا مطرح شده است. او سال ۹۴ در رقابت‌های جایزه بزرگ امارات عنوان قهرمانی را به‌دست آورد و مورد توجه تیم‌های آسیایی قرار گرفت.



باشگاه اماراتی ( Al Asayl ) با ارسال ایمیل از او دعوت کرد تا برای تست ‌گیری به امارات برود.

بانوی دوچرخه سوار کشورمان قرار است در اولین مسابقه تور چهار مرحله‌ای دوچرخه‌سواری که ۲۹ مهر ماه در تایلند برگزار می‌شود، تیم جدیدش را همراهی کند.

گفتنی است حمید خمسه همسر ماندانا دهقان و مربی او که همراه دهقان به امارات رفته بود، برای عضویت در کادر فنی تیم اماراتی Al Asayl قرارداد همکاری با این باشگاه را امضا کرده است.

ماندانا دهقان متولد ۶۹ از سال ۸۸ دوچرخه سواری دوگانه را آغاز کرده است. از پنج سالگی ژیمناستیک و شنا کار می‌کرد. زمانی که او به سمت دوچرخه سواری دوگانه آمد به تیم ملی دعوت شد، اما اعلام کرد که می‌خواهد دوگانه را به صورت حرفه‌ای ادامه دهد و به اردو نرفت. او در این مدت همواره نفر اول دوگانه بانوان ایران بوده است. دهقان اولین بانوی ایرانی است که در دوچرخه‎سواری لژیونر شده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال