Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: سه نخبه مهارتی استان به مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی اعزام می شوند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن مددی در جمع خبرنگاران افزود: امسال هشت نخبه مهارتی از این استان به هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت راه یافتند که از این تعداد 3 نفر رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند و به اردوهای تخصصی مسابقات ملی مهارت 2017 ابوظبی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  داوود دودکانلوی میلان در رشته کاشیکاری ، امین هاشمی اخگر در رشته جواهر سازی و محمد امین حمیدی در رشته فناوری اتومبیل با کسب امتیازات برتر توانستند به مرحله دوم اردوهای تخصصی مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی راه یابند که پس از طی آموزش های لازم در این اردوها، از 19 لغایت 28 مهر ماه در عرصه بین المللی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی تصریح کرد: کشف استعدادهای حرفه ای جوانان وایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارتها ، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی کمبودها در آموزشهای فنی وحرفه ای و برنامه ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

 


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو