Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@22:44:19 GMT

توزیع بسته های آموزشی در مناطق محروم کرمان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۱۸۶

توزیع بسته های آموزشی در مناطق محروم کرمان

پول‌نیوز - 3558 بسته آموزشی و بهداشتی اهدایی بانک قرض الحسنه مهر ايران در ۴۷ مدرسه شبانه روزي مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کرمان توزيع شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس رسالت اجتماعی که بر عهده دارد در سال تحصيلي جديد ۳۳هزار بسته آموزشي - بهداشتي را در اختيار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزيع نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا، بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف توانمندسازی و ایجاد عدالت تحصيلي ميان دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کرمان با همکاري معاونت متوسطه آموزش و پرورش نسبت به توزيع ۳۵۵۸ بسته آموزشي و بهداشتي مبادرت ورزيد.
راست پور نماینده آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن تقدیر از تعاملات و اقدامات موثر صورت گرفته برای کمک به دانش آموزان مستعد بیان داشت: اين اقلام که شامل كيف و كوله، دفتر، مداد و خودكار، حوله، مسواك، خميردندان و غيره مي باشد در ۴۷ مدرسه شبانه روزي مناطق محروم استان كرمان توزيع گرديد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر