Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع فرش گران‌قیمت توسط مددجویان در استان کرمان بافته شده است گفت: دو هزار و ۵۵۰ قالیباف فعال مددجوی کمیته امداد در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

یحیی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌‌داشت: امسال 98 میلیارد تومان از منابع بانکی و 80 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد امام خمینی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد از حمایت مددجویان تحت پوشش، توانمندسازی آنها است گفت: اخیرا با مجوزی که از مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب گرفته شده از محل جمع‌آوری زکات نیز به مددجویان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با بیان اینکه در شهریورماه امسال 231 وانت نیسان به مددجویان تحویل داده شد و این افراد به‌صورت اقساط پول وانت را پرداخت می‌کنند افزود: در جنوب استان کرمان حدود 70 تراکتور واگذار کردیم که ماهیانه به‌طور میانگین حدود 3 میلیون تومان برای مددجویان درآمد دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نیروگاه خورشیدی در برخی مناطق استان کرمان بسیار خوب جواب می‌دهد خاط‌ر‌نشان کرد: بر روی پشت‌بام منازل بعضی از مددجویان پنل‌های خورشیدی نصب می‌شود که امسال 70 پنل خورشیدی وارد مدار شده و درآمد حدود 750 هزار تومانی در ماه، برای مدد‌جویان دارد.

صادقی با بیان اینکه دو هزار و 550 قالیباف فعال مددجوی کمیته امداد در استان کرمان فعالیت می‌کنند گفت: در 6 ماهه اول امسال بالغ بر 6 هزار و 100 متر مربع فرش گران‌قیمت توسط مددجویان در استان کرمان بافته شده که حدود 6 میلیارد تومان به‌فروش رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تسهیلات با نظارت تمام به مددجویان پرداخت می‌شود افزود: مسئولان ارشد استان کرمان اعلام کردند که در سال گذشته حدود 46 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده که از این تعداد 6 هزار و 686 شغل توسط کمیته امداد امام خمینی استان کرما ایجاد شده است.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی