Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جعفر گوهرگانی در جمع خبرنگاران گفت : عملیات اجرایی سد بتنی دالون واقع در شهرستان بویراحمد به اتمام رسیده و سد بتنی ایلی آباد شهرستان بهمئی نیز پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد دارد.

وی با بیان اینکه این سد با حجم 2.5 میلیون متر مکعب به بهره برداری می رسد، گفت: سد خاکی کوهبرد شهرستان کهگیلویه نیز با حجم 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون متر مکعب ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است. همچمنین پنج پروژه تامین آب نیز با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در استان در حال اجرا هستند.

گوهرگانی، پروژه تامین آب اراضی منطقه باباکلان گچساران، پروژه تامین آب سمرون و احمد غریب دنا با سطح ۳۰۰ هکتار، اراضی گندی خوری و توت نده شهرستان دنا با سطح ۳۰۰ هکتار و بن زرد شهرستان دنا با سطح۴۸۰ هکتار و اراضی کوشک بویراحمد را از جمله این پروژه ها عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده