Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام گفت: امسال هفت هزار دانش آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه به یادمان های دفاع مقدس ایلام و جنوب اعزام می شوند.

سرهنگ قدرت الله کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه هزار و 500 نفر از این دانش آموزان را دختران و سه هزار و 500 نفر را پسران تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این اردوها دانش آموزان به مناطق عملیاتی قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع)، نقطه ایثار، شرهانی، فکه در استان ایلام و فتح المبین در استان خوزستان اعزام می شوند.
کریمیان گفت: نخستین گروه از دانش آموزان 22 مهرماه به یادمان های دفاع مقدس اعزام می شوند و این اردوها با راهیان نور دانش اموزی دختران آغاز می شود.
وی یادآور شد: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزان دختر تا اواخر دی ماه ادامه دارد و بعد از اتمام اعزام کامل دختران اردوهای دانش آموزی پسران آغاز و این روند تا اسفند ادامه می باید.
وی اظهار کرد: هرچند سقف تعیین شده برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هفت هزار نفر تعیین شده است اما احتمال افزایش این تعداد تا هشت هزار نفر نیز امکان دارد.
به گزارش ایرنا، شرهانی دهلران، نقطه ایثار مهران، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) و منطقه عمومی بانروشان ایلام از مهمترین مناطق و یادمان های دفاع مقدس استان ایلام هستند که این اماکن در ایام مختلف سال میزبان تعداد زیادی از کاروان های راهیان نور اقشار مختلف مردم کشور است.
میمک، زمین فوتبال چوار، کوشک ایوان، یادمان شهید چاغروند، سارات سومار از دیگر مناطق عملیاتی استان ایلام است که با ایجاد زیرساخت های مناسب در طول سال می تواند پذیرای کاروان های راهیان نور باشند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان