Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:50:16 GMT

دانشکده شیمی و نفت در بندرعباس راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۹۸۸۲

دانشکده شیمی و نفت در بندرعباس راه اندازی می شود

بندرعباس - ایرنا - رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: دانشکده مهندسی شیمی و نفت در بندرعباس به تصویب هیات امنای این دانشگاه رسیده و به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر شیخی فینی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای این دانشکده سه گروه مهندسی شیمی، نفت و گاز و ایمنی و نگهداری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وزارت نفت تعهد خود برای راه اندازی این دانشکده انجام نداده و تنها شرکت پالایش نفت بندرعباس برای راه اندازی کارگاه های مهندسی مکانیک و شیمی کمک کرده است.
وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، از وزارت نفت خواسته ایم برای تهیه تجهیزات مورد نیاز دانشکده دانشگاه را همراهی کند که در این زمینه هم تاکنون به این درخواست پاسخی نداده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با راه اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد در سال تحصیلی جدید، تعداد دانشکده های دانشگاه هرمزگان به 6دانشکده افزایش یافت.
دانشگاه هرمزگان شامل دانشکده های فنی مهندسی، علوم و فنون پایه، علوم و فنون دریایی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و مدیریت و اقتصاد می شود
وی اضافه کرد: امسال برای تکمیل سالن غذا خوری و استخر شنای سرپوشیده، حدود 2 میلیارد تومان اعتبار تامین شده اما هنوز برای حصار کشی دور دانشگاه جهت جلوگیری از ورود حیوانات به محوطه بودجه ای پیش بینی نشده است.
شیخی فینی خاطر نشان کرد:همچنین 750 میلیون تومان اعتبار برای محوطه سازی دانشگاه تامین شده که برای محوطه سازی 360 هکتار زمین دانشگاه کافی نیست.
وی یادآور شد: هفت هزار و 111 نفر دانشجو شامل چهار هزار و 418 بانوی دانشجو و 2 هزار و 693 دانشجوی مرد در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که چهار هزار و 920 نفر در مقطع کارشناسی، یک هزار و 756 نفر مقطع کارشناسی ارشد و 435 نفر در مقطع دکترا هستند.
وی یادآور شد: 219 نفر عضو هیات علمی وظیفه آموزش این دانشجویان را بر عهده دارند.
3219/2094
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: هومن محمد کرمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کوشکی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین بزرگداشت استاد مطهری و گرامیداشت مقام معلم که در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، ازفرزاد دهقانی عضو هیات علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان استاد منتخب دبیرخانه دانشکده‌های الهیات ایران (هدا) قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان