Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد که رژیم آل خلیفه طی ماه گذشته میلادی ۲۲۵ مورد نفرت پراکنی توسط رسانه‌های آل خلیفه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد که رژیم آل خلیفه طی ماه گذشته میلادی ۲۲۵ مورد نفرت پراکنی توسط رسانه‌های آل خلیفه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرده است: این مطالب توسط ۴ روزنامه رسمی بحرین و ۱۶۶ صفحه در شبکه های اجتماعی وابسته به شخصیت های بحرینی منتشر شده اند.

همچنین طبق گزارش این انجمن «فیصل الشیخ» تحلیل گر سیاسی و ورزشی، «محمد خالد» نماینده سابق مجلس، «ابراهیم الدوسری» مشاور دیوان وزرا، «ناصر الفضالة» نماینده سابق مجلس، «منی مطوع» مقاله نویس روزنامه الوطن و «سعید الحمد» نظریه پرداز نظام آل خلیفه، «محمد البشری»، «فرید حسن»، «محمید المحمید»، «عبدالمنعم ابراهیم» ، «فوزیه رشید»، «محمد مبارک» و «اسامه الماجد» از جمله شخصیت های شناخته شده و روزنامه نگاران بحرین اند که در ماه گذشته اقدام به نشر مطالب نفرت افکن نموده اند.

در این گزارش با اشاره به اینکه فیصل الشیخ بیشترین آمار نفرت پراکنی را از طریق انتشار مقاله هایی در روزنامه های بحرینی از جمله الوطن و در صفحه توییتر خود در ماه سپتامبر به ثبت رسانده است تاکید کرده از ماه آوریل تا کنون و پس از انتساب وی به عنوان مدیر کل اداره اطلاع رسانی و ارتباطات استراتژیک دبیرخانه شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس، ۶۴ مورد نفرت پراکنی توسط وی به ثبت رسیده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین امروز یکشنبه در سفری بی‌سابقه از آغاز جنگ سوریه پس از ۱۳ سال به دمشق رفت و با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

بنا بر گزارش سانا در این دیدار روابط دو کشور، راه‌های توسعه این روابط در تمامی زمینه‌ها در راستای منافع سوریه و بحرین و تلاش‌های بحرین برای موفقیت برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در منامه طی ماه آینده میلادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین اسد و الزیانی مهم‌ترین موضوعاتی را که در فهرست برنامه‌های نشست آتی سران اتحادیه عرب در راستای منافع مشترک کشورهای عربی و یکپارچه‌سازی تلاش‌ها برای رویارویی با چالش‌های مشترک کنونی وجود دارد، مورد رایزنی قرار دادند.

در این دیدار بشار اسد بر تقویت هم‌بستگی کشورهای عربی و اقدام مشترک برای تحقق ثبات در منطقه در سایه رخ‌دادها و تحولات جهانی تاکید کرد.

علاوه بر این «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین با «فیصل المقداد» همتای سوری خود نیز در محل ساختمان وزارت امور خارجه سوریه دیدار و رایزنی کرد.

گفتنی است «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اواخر ماه مارس گذشته به صورت رسمی از سوی «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین برای حضور در نشست آتی سران اتحادیه عرب در منامه پایتخت این کشور دعوت شد. قرار است این نشست در تاریخ ۱۶ مه در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

اسد سال گذشته پس از ۱۱ سال تعلیق کرسی سوریه در اتحادیه عرب، برای نخستین بار در نشست سران این اتحادیه در جده پایتخت عربستان سعودی شرکت کرد.

کد خبر 6091370

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • ببینید | نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل