Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@04:37:27 GMT

اظهارات شیخ ویسی برای دیدار با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۰۲۶۲

شیخ ویسی گفت: بازیکنان خوب و جوانی داریم و آنها می توانند جایگزین بازیکنان غایب شوند، هدف ما پیروزی مقابل پرسپولیس است و امیدوارم با حمایت هواداران و برنامه مربیان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

باشگاه خبرنگاران: وحید شیخ‌ ویسی درباره دیدار این هفته استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما پیروزی برابرشاگردان برانکو است و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.مهم ترین دغدغه ما بی پولی است و مدیران قول داده اند تا امروز به حساب اعضای تیم پول واریز کنند که متاسفانه تا کنون این اتفاق رخ نداده است و اگر امروز پول دریافت نکنیم، قطعا مقابل پرسپولیس به میدان نمی رویم.

او درباره غیبتش در این دیدار بیان کرد: در بازی با فولاد از ناحیه عضله دو قلو دچار مصدومیت شدم و متأسفانه 3-4 هفته غایب هستم، البته مشکلی نیست زیرا گودرز داوودی دروازه بان بسیار خوبی است که می تواند در ماه آینده خودش را نشان دهد و امیدوارم که او عملکرد مناسبی داشته باشد.

دروازه بان استقلال خوزستان درباره دیدار با ملوان هم خاطرنشان کرد: قرعه خوبی نصیب مان شد و امیدوارم مقابل نماینده بندرانزلی بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم. ملوان تیم ریشه داری است و قطعا مقابل این تیم دیدار سختی داریم. در این مرحله بیشتر تیم های لیگ برتری به مصاف تیم های لیگ یکی می روند و امیدوارم تیم ما هم بتواند مقابل شاگردان دست نشان به پیروزی برسد.

شیخ ویسی در پایان گفت: بازیکنان خوب و جوانی داریم و آنها می توانند جایگزین بازیکنان غایب شوند، هدف ما پیروزی مقابل پرسپولیس است و امیدوارم با حمایت هواداران و برنامه مربیان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟