Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي با بيان اينکه تقويت رويکرد جامعه محوري و کاهش برخوردهاي فيزيکي و اصطکاکي با مردم از راهبردهاي پليس است ، گفت: دستيابي به پليس هوشمند و هوشمندسازي پليس نيازمند تعامل نيروي انتظامي با مراکز علمي ، دانشگاهي و پژوهشي کشور است.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، سردار ` ايوب سليماني ` در نشست علمي با معاون پژوهشي وزير علوم و نمايندگان برخي دانشگاه هاي کشور با تبريک هفته نيروي انتظامي اظهار داشت: هفته ناجا ؛ فرصتي براي پاسداشت ايثارگري ها و زحمات طاقت فرساي آحاد کارکنان نيروي انتظامي است، کارکنان ناجا بذل جان مي کنند تا ملت شريف ايران در آرامش ، آسايش و امنيت روزگار بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه با تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين نشست علمي و حضور معاون پژوهشي وزير علوم دکتر ` وحيد احمدي` افزود: رشد فوق العاده علم و فناوري همه پارادايم هاي حاکم بر جهان و زندگي بشريت را دستخوش تغيير کرده است و ماهيت بسياري از پديده ها نيز در حال دگرگوني مي باشد، در شرايط فعلي شيوه هاي سنتي در حال تضعيف هستند و به نوعي روش هاي موجود و سنتي ديگر پاسخگوي مسائل امروز و آينده نيست.
معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به توسعه بهره برداري از فضاي سايبري و شبکه هاي اجتماعي ادامه داد: معتقد هستيم که در عين بهره وري از فناوري هاي روز بايد به حاکميت ارزش هاي ديني و اخلاقي توجه کنيم.
سردار سليماني ادامه داد: تطبيق با هنجارهاي جهاني ساده ترين رويکرد است ، اساس بايد حاکميت ارزش هاي ديني ، اعتقادي و اخلاقي باشد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: دستاوردهاي علمي بايد برمبناي توجه به حکومت ديني باشد و ما چاره اي نداريم جزء اينکه علم و فناوري هاي جهاني را برمبناي ارزش هاي ديني و اخلاقي خود پياده سازي کنيم.يا به نوعي بايد در مسير توليد علم و فناوري بومي حرکت کنيم.
معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي ادامه داد: امروز در جامعه اي زندگي مي کنيم که پليس با چالش هاي بزرگي مواجه است و بايد با توسل به سازوکارهاي علمي و فناورانه و با توجه به ارزش ها و قوانين حاکم اين چالش ها را مرتفع کند.
سردار سليماني تأکيد کرد: نيروي انتظامي در يک پيوستاري اقدامات مرزي تا امور اجتماعي را انجام مي دهد و مديريت مي کند. امروز راهبرد نيروي انتظامي کاهش برخورد فيزيکي و اصطحکاکي با مردم و جامعه است و رويکرد جامعه محوري و مردم محوري را دنبال مي کند.
وي تأکيد کرد: معتقديم امنيت بايد در متن و بطن جامعه شکل بگيرد در همين راستا جلب مشارکت هاي مردمي به عنوان يک سرمايه بي بديل از اولويت هاي پليس است.
سردار سليماني مطرح کرد: اشراف اطلاعاتي ، هوشمندسازي تجهيزات، تربيت نيروهاي متعهد و متخصص به موفقيت پليس منتج مي شود و ما بنا داريم براي توسعه امنيت تمام توان و ظرفيت خود را به کار بگيريم ، چرا که اگر عنصر امنيت در زندگي فردي و اجتماعي نباشد امکان دستيابي به هيچ نعمت و سرمايه اي وجود ندارد.
معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي تأکيد کرد: پديده اي به نام امنيت بزرگترين سرمايه هر کشور است و بايد هر آنچه را که داريم اعم از آرمان ها و هدف گذاري ها در مسير توسعه و تحقق و تقويت اين مهم به کار بگيريم ، چرا که لازمه پيشرفت هر کشوري دستيابي به مقوله مهم امنيت است.
وي تأکيد کرد: پليس بايد به ابزار نوين متکي باشد تا بتواند رويکرد پيشگيري و اقدامات پيشدستانه را به شکل مطلوبي دنبال و اجرايي کند، بنابراين ارتباط و تعامل پليس با مراکز علمي ، دانشگاهي و پژوهشي کشور يک اصل غيرقابل انکار است.
سردار سليماني با اشاره به ظرفيت علمي کشور عنوان کرد: ايجاد امنيت توسط پليس براي جامعه مي تواند به پيشرفت همه نهادها از جمله دانشگاه ها کمک کند به موازات اين مهم ، پليس هم مي تواند با استفاده از ظرفيت علمي دانشگاه ها در مسير توسعه امنيت گام بردارد.
وي تأکيد کرد: نيروي انتظامي به دنبال توسعه تعاملات خود در سطوح مختلف با مراکز علمي ، دانشگاهي و پژوهشي کشور است و معتقديم دستيابي به `پليس هوشمند` و `هوشمندسازي پليس ` مستلزم تعامل نيروي انتظامي با مراکز علمي و دانشگاهي کشور است.
گفتني است نشست علمي با نمايندگان برخي دانشگاه هاي کشور با حضور معاون هماهنگ کننده ناجا سردار `ايوب سليماني ` ، معاون پژوهشي وزيرعلوم دکتر` وحيد احمدي` ، معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات ناجا سردار ` احمد دولتخواه` ، معاون آموزش و تربيت ناجا سردار `ياوري` و رئيس پژوهشگاه علوم انتظامي و مطالعات اجتماعي سردار `شيرزاد` برگزار شد.
اجتمام9105 ** 1418
تنظيم:معصومه نيکنام ** ناشر: مريم برزآبادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 

روح الله دهقانی فیروزآبادی٬ معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد پروژه دانشگاهی طراحی هواپیما صحبت کردم؛ نه ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره! اما رسانه استعماری سخنان من را به ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره ربط داد. 

او گفت: کار‌های ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره به صورت جدی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست