Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان گناوه گفت: اداره آموزش و پرورش در بخش دانش آموزی و اداره ورزش و جوانان در سطح همگانی و قهرمانی متولیان ورزش در هر جامعه و شهرستانی هستند و ما با تعامل با اداره ورزش سعی داریم که به بهترین نحو ممکن به موفقیت ورزشکاران شهرستان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: آموزش و پرورش حدود چهار سال است که المپیاد ورزشی در سطح مدارس را شروع کرده است. این المپیاد چیزی شبیه ورزش همگانی است و هدف از برگزاری آن شرکت همگانی دانش آموزان در این طرح و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان است این المپیاد به صورتی طراحی شده است که حداقل با چهار رشته برگزار می‌شود و نوع برگزاری آن بستگی به توان آن مدرسه و آموزشگاه دارد. آموزش و پرورش از نظر اماکن و فضا‌های ورزشی و قهرمانی در سطح کشوری و استانی در قسمت پسران در سطح خوب و مطلوبی قرار دارد، ولی اماکن ورزشی برای دانش آموزان دختر جالب نیست و سهم دختران از ۵ سالن ورزشی تنها یک سالن است و آن‌ها نمی‌توانند از چمن‌های مصنوعی و چمن ورزشگاه شهدای دانش آموز به دلیل باز بودن فضا استفاده کنند.

وی یادآور شد: در سال جاری در آموزشگاه دخترانه حجاب یک سالن ورزشی کلنگ زنی خواهد شد و با توجه به اینکه چهار مدرسه دخترانه در کنار هم قرار دارند اگر در سال آینده یک سالن ورزشی در مدرسه رقیه اختصاص داده شود آن چهار آموزشگاه از نظر سالن ورزشی بی نیاز خواهند شد.

غلامرضا خدری مسئول ورزش دانش آموزی نیز گفت: چهار سال قبل سرانه فضای ورزشی دانش آموزی برای هر دانش آموز در شهر گناوه ۲ سانتیمتر بود، ولی در حال حاضر این سرانه فضای ورزشی به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسیده است که این پیشرفت و افزایش فضای ورزشی قابل تقدیر است. ورزش دانش آموزی از نظر سخت افزاری، اماکن و تجهیزات ورزشی در شرایط ایده آل و خوبی قرار دارد و به همین دلیل ما شاهد موفقیت و قهرمانی‌های تیمی و انفرادی تیم‌های اعزامی به مسابقات استانی و کشوری هستیم. با رایزنی‌هایی که با مسئولین داشتیم توانستیم هزینه یک چمن مصنوعی در یکی از مدارس گناوه را بگیریم تا یک زمین دیگر به اماکن و فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش اضافه شود.

انتهای پیام /پ

کمبود اماکن ورزشی برای دانش‌آموزان دختر شهرستان گناوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در مراسم سه شنبه‌های شهدایی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار و از تعدادی از دانش آموزان دختر مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) که در مسابقات قرآنی و ورزشی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد.

از ابتدای امسال سه شنبه شب‌های هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء مراسمی به یاد شهدا در حسینیه حضرت زینب برگزار می‌شود.

در این مراسم با اجرای مداحی، شعرخوانی و قرائت دعای توسل یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

همچنین از دانش آموزان موفق در رشته‌های مختلف قرآنی و تفسیر نهج البلاغه و دانش آموزان موفق در رشته‌های ورزشی تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها