Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:44:41 GMT

نماینده گنبد از لیگ والیبال کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۲۱۵۳

نماینده گنبد از لیگ والیبال کنار گذاشته شد

ارائه قراردادهای جعلی و چک های نامعتبر گنبدی ها را از لیگ برتر والیبال سال 96 خارج کرد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که تیم ایرانیان گنبد به دلیل عمل نکردن به تعهدات لازم از لیگ برتر کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» قرار بود فردا (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، ورامین، اردکان، ارومیه و گنبد پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از آغاز لیگ برتر نماینده تیم والیبال ایرانیان گنبد با اعلام داشتن حامی معتبر درخواست حضور در این مسابقات را کرد و در راستای حمایت فدراسیون والیبال از شهر های والیبال خیز، این تیم با واید کارت فدراسیون والیبال و با ارائه مدارک لازم در جمع دوازده تیم لیگ برتری قرار گرفت.


پس از برگزاری هفته نخست لیگ برتر با گزارشاتی که به سازمان لیگ و فدراسیون والیبال ارائه شد و بررسی اتفاقات رخ داده در این مدت، سازمان لیگ فدراسیون والیبال ظهر امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم ایرانیان گنبد به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ارائه قراردادها با مهر و امضای جعلی (به گفته مدیرعامل باشگاه) و ارائه چک های ضمانت جعلی و نا معتبر و ارائه نکردن مجوز باشگاه، از لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران در سال 96 کنار گذاشته می شود.


متن نامه محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال به مدیرعامل شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم حامی مالی تیم ایرانیان گنبد به قرار زیر است:


برادرگرامی جناب آقای سلیمانی
مدیرعامل محترم شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم
با سلام ،
احتراماً ، عطف به نـامـه شماره 1593 مورخ 18 مهرماه 96 همانگونه که مطلع هستید تیم والیبال ایرانیان گنبد با وایلد کارت سرپرست محترم فدراسیون وارد مسابقات لیگ برتر گردید و قرارشد همانند سایر تیم ها مدارک خواسته شده تا قبل از اولین بازی تکمیل و به سازمان لیگ ارائه کند، متاسفانه تا این تاریخ (18 مهرماه 96) قراردادهای معتبر بازیکنان و کادرفنی، مجوز باشگاه، چک ضمانت و ورودیه ارائه نشده است، لذا باتوجه به تجربیات سال های گذشته و حضور تیم های خلق الساعه، تیم ایرانیان گنبد از لیگ برتر حذف می گردد و مسابقه با کاله انجام نخواهد شد.


محمود افشاردوست
دبیرکل فدراسیون


بدین ترتیب بر اساس اعلام سازمان لیگ، تیم والیبال ایرانیان گنبد از جدول لیگ برتر والیبال در سال 96 حذف می شود و نتیجه بازی هفته نخست تیم شهرداری ارومیه با این تیم نیز از جدول نتایج خارج خواهد شد.

لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی