Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمود قنبری بعدازظهر امروز د جلسه شورای راهبردی جمعیت اظهار داشت: کنترل جمعیت و جلوگیری از کاهش جمعیت یکی از وظایف خطیر دولت است چراکه نرخ جمعیت در محوریت تمام تصمیم‌گیری‌ها و طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای جامعه است.

وی افزود: طرح‌های نظارت بر نرخ جمعیت استان سمنان تدوین و اجرایی می‌شود و این مهم یکی از اولویت‌های اصلی در برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه افت بیش‌ازحد جمعیت یک خطر برای این نظام محسوب می‌شود ابراز کرد: افزایش جمعیت جوان کشور یکی از رویکردهای مهم دولت است و این مهم در تعیین سرنوشت کشور نیز اثرگذار است. جمعیت یک استان شاخصه اصلی در ارزیابی‌های توسعه‌ای است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست اظهار داشت: هجمه‌های فرهنگی دشمنان بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته و باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را برای مقابله و دفاع از کشور فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان برای تحکیم بنیان خانواده در دستور کار مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان قرار گیرد.

سو قندی تصریح کرد: در ارائه گزارش‌های دستگاه‌های مربوطه شفاف‌سازی انجام شود و از ارائه گزارش‌های کلی بپرهیزیم چراکه این مهم نیازمند آمار دقیق برای برنامه‌ریزی فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

طرح های نظارتی نرخ جمعیت استان سمنان محمود قنبری معاون سیاسی اجتماعی ااستاندار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان