Web Analytics Made Easy - Statcounter

دكتر مهدی سهرابی به عنوان رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، محمد كافی، رئيس دانشگاه فردوسی مشهد، در حكمي دكتر مهدی سهرابی، استاد گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی را به مدت دو سال، به عنوان رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است :

نظر به مراتب تعهد، تجربه و شايستگي هاي جناب عالي به موجب اين حكم با حفظ وظايف آموزشي و پژوهشي به مدت دو سال به عنوان رئيس دانشكده علوم ورزشي منصوب مي شويد. موفقيت شما را در انجام اين مسئوليت از خداوند متعال مسئلت دارم.

اطمينان دارم بر حساسيت ها و جايگاه ارزشمند اين دانشكده ونقش آن در نشاط وسلامت جامعه به ويژه دانشگاهيان اهتمام ويژه خواهيد داشت و در حفظ وتوسعه روند فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي آن با تكيه بر خرد جمعي همكاران در حد ممكن تلاش خواهيد كرد.

دکتر مهدی سهرابی ، استاد گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه معاون مديريت تربيت بدني بین سالهاي 1377 الي 1379، معاون اداری و مالی دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي بين سالهاي 1379 لغايت1381، معاون آموزشي ـ دانشجويي دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي بين سالهاي 1381 لغايت1384، مدير خدمات دانشجويي دانشگاه بين سالهاي 1387 لغايت1391​، معاون دانشكده علوم ورزشي از سال 1393 لغایت 1396، عضو هيئت مؤسس انجمن علمي رفتار حركتي، عضو انجمن علمي هيپنوتيزم باليني ایران، همچنین وی علاوه بر تأليف و ترجمه بيش از 14 كتاب تخصصي، تأليف و تدوين بيش از 85 مقاله علمي ـ پژوهشي در مجلات علمي ـ پژوهشي و 60 همايشهاي معتبر داخلي و خارجي، عنوان پژوهشگر برتر در اولين همايش ملي ورزش و سرطان 1394، هدايت و راهنمايي بيش از 70 پايان نامه و رساله دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري را عهده دار بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان

علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت سه‌جانبه این دانشگاه با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی خبر داد و اظهار کرد:‌ این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین برای ارتقا سطح همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه‌ها به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل و تلاش در شناسایی استعداد‌های درخشان مراکز علمی است.

وی با اشاره به همکاری‌های طرفین توضیح داد: از دیرباز در زمینه‌های مختلف همکاری‌های خوبی وجود داشته؛ اما با این تفاهم‌نامه راه برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های طرفین، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی، اشتراک منابع علمی و مراکز اطلاع‌رسانی، مشارکت در تهیه مقالات و پایان‌نامه‌ها و طرح‌های مشترک، تدوین و انتشار کتب، مجلات و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت مشترک هموار کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان هم‌افزایی علمی را هدف والای این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: انجام همایش‌های علمی و پژوهشی مشترک، بازدید‌های علمی متقابل و ایجاد شرایط برای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی پسادکتری، برگزاری ژورنال کلاب و جلسات مشترک برای مبادله نتایج پژوهشی از مواد تفاهم‌نامه مذکور است.

منظری‌توکلی ابراز امیدواری کرد که انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای شعار سال و مشارکت مردم برای افزایش تولید کارگشا و مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان