Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:07:11 GMT

اتفاق عجیب در فوتبال ایران لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۳۱۷۳

در حالی که تیم فوتبال صبای قم امروز سه‌شنبه هجدهم مهر ماه چهارمین دیدار خانگی خود در چارچوب رقابت‌های فصل ۹۷ – ۱۳۹۶ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر انجام می‌دهد، اتفاق جالب توجهی در این دیدار رخ داد.

داستان از این قرار است که جمعی از طلب‌کاران صبای قم با گرفتن حکم دادستانی به اتفاق یکی از مامورین نیروی انتظامی پیش از مسابقه در ورزشگاه یادگار امام قم حضور یافتند و در حالی که مراسم آغازین این بازی بعد از تلاوت قرآن در حال انجام شدن بود، با حکم دادستانی قصد جلوگیری از انجام این بازی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته طلب‌کاران تیم صبای قم بیشتر به دنبال ضبط اموال این تیم بودند و بعد از اینکه دیدند در کنار زمین و رختکن تیم صبا چیزی دستگیر آنها نمی‌شود، در کنار زمین قصد گرفتن اموال و حتی لباس‌های تیم صبای قم را داشتند اما با وساطت برخی افراد در ورزشگاه یادگار امام قم این قضیه پایان یافت.

این در حالی است که در بازی خانگی دو هفته قبل تیم صبای قم برابر گل‌گهر سیرجان در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران و همچنین چند بازی دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر نیز این اتفاق برای صبای قم افتاده بود و به نظر می‌رسد طلب‌کاران صبا تا مطالبات خود را دریافت نکنند، باید به غیر بازی صبا با گل‌گهر و صبا با شهرداری ماهشهر باید منتظر اتفاقات جدید در این زمینه بود.

گفتنی است: مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری ماهشهر بین تیم‌های هشتم و شانزدهم جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان به قضاوت محمدرضا تارخ از استان فارس در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات

در فینال لیگ کاپ امارات دو تیم الوحده و العین به مصاف هم رفتند. الوحده که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت توانست در این بازی با یک گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تک گل الوحده را در این بازی لوپز در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

این نخستین جامی است که نوراللهی با الوحده به دست می‌آورد. او فصل قبل هم با الاهلی قهرمان لیگ امارات شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند