Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مردي جوان، که با راه‌اندازي صفحه‌اي در اينستا‌گرام و به بهانه ماساژ درماني زنان و دختران جوان را به لانه مخوفش در مشهد مي‌کشاند و ضمن فيلم‌برداري از آنان سوء‌استفادۀ جنسي مي‌کرد، شناسايي و دستگير شد.
به گزارش سرويس حوادث آريا، در حالي دست متهم اصلي اين پرونده براي قانون رو شد که مأموران ادارۀ فضاي مجازي پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان‌ رضوي، طي رصد‌هاي کاربردي خود در فضاي سايبر، با صفحۀ اينستاگرامي فرد يا افرادي تحت عنوان «ماساژدرماني براي خانم‌ها» مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اينکه از اين قبيل صفحات اينستاگرامي در فضاي اينترنت زياد است، نکته‌اي که مأموران را بر آن داشت که پيگير اين موضوع شوند نوع آگهي راه‌انداز اين صفحه بود که در آن نوشته شده بود: «ماساژدرماني خانم‌ها توسط ماساژور آقا».
با به دست آمدن اين اطلاعات، موضوع براي ادامۀ پيگيري‌ و جلب متهم يا متهمان اين پرونده به دادسرا اعلام شد و پرونده در اختيار شعبۀ ٢٠6 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب مشهد قرار گرفت. طي دستور مقام قضايي، بررسي‌هاي تخصصي تيم رسيدگي‌کنندۀ اين پرونده آغاز شد و طولي نکشيد که فرد راه‌انداز اين صفحۀ اينستاگرامي، که ٢٩٢٧ دنبال‌کننده داشت، در مشهد شناسايي شد.
با به دست آمدن اين سرنخ، رد‌زني‌هاي تخصصي مأموران ادارۀ فضاي مجازي پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي آغاز شد و سرانجام متهم که مردي جوان بود در منطقۀ سرافرازان4٩‌ مشهد شناسايي شد.
پاتک به لانه مرد ماساژور
مأموران، پس از شناسايي متهم اصلي اين پرونده، گزارش کاملي از عملکرد خود را در اختيار بازپرس شعبۀ ٢٠6 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد قرار دادند و طي حکمي، براي جلب اين مرد جوان وارد عمل شدند. تيم بررسي‌کننده، با در دست داشتن حکم ورود به منزل، ضمن رعايت شئونات اسلامي وارد محل که خانه‌اي مسکوني بود شد و متهم را دستگير کرد. مأموران، از محل، يک دستگاه تلفن همراه هوشمند، يک دستگاه تبلت، يک دستگاه هارد اکسترنال و برخي لوازم مخصوص ماساژ کشف کردند.
در حالي که متهم براي بيان توضيحاتي به دادسرا انتقال يافت تيم رسيدگي‌کنندۀ پرونده، طي هماهنگي با مقام قضايي، لوازم ديجيتالي مکشوفه از مخفيگاه وي را مورد بازبيني قرار داد که تعداد قابل توجهي فيلم، کليپ و عکس مربوط به آموزش ماساژ بانوان توسط ماساژور مرد و تعداد زيادي فيلم‌هاي مستهجن در قالب ماساژ و همچنين ده‌ها کليپ که توسط متهم از مراجعانش ضبط شده بود به دست آمد.
عاشق ماساژ هستم
متهم، پس از بازجويي کوتاهي در مقر فرماندهي پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان‌ رضوي، براي ادامۀ تحقيقات، به دادسرا انتقال يافت و در برابر بازپرس شعبۀ ٢٠6 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد قرار گرفت.
اين مرد جوان در اظهارات خود به مقام قضايي گفت: «چند سال پيش به تايلند سفر کردم و از جايي که به حرفۀ ماساژ درماني علاقۀ زيادي داشتم، در آنجا مدرک اين حرفه را کسب کردم. وقتي به ايران آمدم، در شبکۀ اجتماعي اينستا‌گرام صفحه‌اي تحت عنوان ماساژ درماني به اسم mussageerotic.mshd براي خانم‌ها راه‌اندازي کردم. يکي از دوستانم در خيابان سرافرازان زندگي مجردي دارد. لذا براي چند روز در هفته اين محل را براي ماساژ و تدريس حسابداري از او اجاره کردم. در اين مدت، مراجعه کننده‌اي نداشتم زيرا هنگامي که خانم‌هاي جوان با شمارۀ تلفن همراهم تماس مي‌گرفتند و متوجه مي‌شدند که قرار است يک آقا آنان را ماساژدرماني کند از اين عمل منصرف مي‌شدند.».
متهم دربارۀ تعداد ٢٩٢٧ دنبال‌کنندۀ صفحۀ اينستا‌گرامش توضيح داد: «براي اينکه کارم را مهم جلوه بدهم و مشتري خودم را جذب کنم، براي فريب مخاطباني که با اين صفحه مواجه مي‌شدند، از فالورهاي مجازي يا نرم‌افزار فالورساز استفاده مي‌کردم. در واقع، ٢٩٢٧ دنبال‌کنندۀ صفحۀ اينستاگرامم واقعي نيستند.».
اين مرد جوان در پاسخ به سؤال مقام قضايي مبني‌بر اينکه اين پيج را با چه هدفي راه‌اندازي کرده است گفت: «من اين پيج را با هدف درمان راه‌اندازي کرده‌ام و در اظهارات قبلي‌ام هم گفتم هيچ مراجعه‌کننده‌اي نداشته‌ام.».
ضبط فيلم مستهجن از خانم‌هاي جوان
در حالي که متهم در جلسۀ بازپرسي‌اش ادعا کرده بود هيچ مراجعه‌کننده‌اي در اين مدت نداشته است، فيلم‌هاي ضبط‌شدۀ او از مراجعاني که براي ماساژ به سراغش رفته بودند و پيام‌هاي رد و بدل شده در پيج‌هاي خصوصي تلگرامش با ده‌ها خانم جوان دستش را براي دادسرا رو کرد.
با به دست آمدن اين سرنخ‌ها، متهم، که ديگر راهي براي کتمان حقيقت نداشت، مجدداً از باب توجيه درآمد و به بازپرس شعبۀ ٢٠6 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد گفت: «چند نفر آمدند اما من فقط به تعهداتم عمل کردم و آنان را ماساژ دادم و دست از پا خطا نکردم.».
اين مرد جوان به ميزان هزينۀ هر جلسۀ ماساژ اشاره کرد و ادامه داد: «من براي هر بار ماساژ مبلغ 5٠ هزار تومان از مراجعان مي‌گرفتم که البته برخي از آنان چندين مرحلۀ ديگر نيز به سراغم مي‌آمدند.».
با وجود اينکه متهم مدام راهي براي کتمان واقعيت ماجرا انتخاب مي‌کرد تا مقام قضايي را فريب دهد، مستندات مکشوفه دستش را رو کرده بود و دست و پا زدن متهم براي بي‌گناه جلوه دادن خود همانند آب کوبيدن در هاون بود که هيچ سودي به حالش نداشت.
اين مرد جوان، پس از تکميل تحقيقات، به اتهام داير نمودن مرکز فساد و فحشا تحت عنوان ماساژدر‌ماني براي بانوان، طي هماهنگي بازپرس شعبۀ ٢٠6 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد، با قرار وثيقۀ سنگين راهي زندان شد اما تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد. قانون‌گذار نيز براي اين‌گونه جرائم مجازات حبس را در نظر گرفته است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد