Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ تيم ملي نوجوانان ايران در دومين ديدار مرحله گروهي به مصاف نوجوانان آلمان رفت و يکي از پرافتخارترين تيم هاي اين رقابتها را با پيروزي پرگل مغلوب کرد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، تيم نوجوانان ايران که در ديدار نخست خود برابر گينه به برتري دست يافت، در اين ديدار با اين ترکيب به مصاف آلمان رفت؛ علي غلامزاده، طاها شريعتي، علي ستاوي، احمد جلالي، امير اسماعيل زاده، اميرحسين حسين زاده، محمد شريفي، اللهيار صياد، محمد غبيشاوي، يونس دلفي، محمد قادري.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازي، وحيد نامداري، سعيد کريمي و مجيد نصيري براي ايران به ميدان رفتند.

دقيقه 4: تيم ملي ايران صاحب يک ضربه آزاد شد که ضربه ارسالي به روي دروازه آلمان با ضربه ستاوي همراه شد و در ادامه پس از رفت و برگشت در جلوي دروازه آلمان، توپ به يونس دلفي رسيد که ضربه پاي چپ اين بازيکن از کنار دستان دروازه بان آلمان به درون دروازه اين تيم رفت تا گل اول بازي به نام ايران ثبت شود.

دقيقه 7: توپ ربايي بسيار خوب از بازيکنان ايران فرصت يک ضدحمله را به وجود آورد که حرکت تند و تيز صيادمنش به سمت دروازه آلمان و ضربه آرام پاي چپ اين بازيکن باعث شد توپ به راحتي در اختيار دروازه بان آلمان قرار گرفت.

دقيقه 15: ايران در فاصله حدود 35 متري صاحب يک ضربه خطا شد که اين ضربه را دلفي به طور مستقيم و بسيار زيبا به سمت دروازه آلمان زد که توپ با خوش شانسي آلماني ها به تير افقي دروازه برخورد کرد و راهي به دروازه نيافت.

دقيقه 17: پاس رو به عقب مدافع آلمان به دروازه بان و تعلل وي فرصت خوبي را به ايران داد تا با توپ ربايي قادري ايران فرصت زدن گل دوم را داشته باشد اما دو بازيکن ايران در اين صحنه ناهماهنگ عمل کردند تا دروازه آلمان براي بار دوم باز نشود.

دقيقه 25: باز هم ناهماهنگي مدافعان و دروازه بان تيم ملي آلمان، دروازه اين تيم را تهديد کرد اما تکل بازيکن آلمان به طرز خطرناکي از کنار دروازه به کرنر رفت.

دقيقه 27: ضربه پاي چپ صيادمنش از پشت محوطه جريمه آلمان فرصت بسيار خوبي را در اختيار ايران قرار داد اما اين توپ را دروازه بان آلمان به خوبي دفع کرد.

دقيقه 32: قادري پس از تصاحب توپ به سمت درون محوطه جريمه آلمان حرکت کرد اما ضربه زميني پاي چپ او به شکل خطرناکي از کنار دروازه آلمان به بيرون رفت.

دقيقه 35: يونس دلفي پس از حرکت از سمت راست و نفوذ به درون محوطه جريمه آلمان، پاس رو به عقب بسيار خوبي به بيرون فرستاد که اميرحسين حسين زاده با يک ضربه بغل پا به سمت دروازه آلمان زد اما دروازه بان آلمان اين توپ را دفع کرد.

دقيقه 40: يونس دلفي باز هم روي دروازه آلمان توانست از فرصت به دست آمده نهايت بهره را برده و گل دوم ايران را به ثمر رساند. ضربه آزاد ارسالي روي دروازه آلمان، در دهانه دروازه به دلفي رسيد و اين بازيکن با يک ضربه سر بسيار خوب توانست توپ را به دروان دروازه آلمان بفرستد.

دقيقه 43: پاس بسيار زيباي دلفي به فضاي پشت مدافعان تيم ملي آلمان، حسين زاده در موقعيت خوبي قرار داد اما اين بازيکن که در شرايط تک به تک با دروازه بان آلمان قرار داشت، دومين فرصت عالي خود در اين بازي را از دست داد و توپ او از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 49: نوجوانان ايران که نيمه دوم را هم بسيار خوب آغاز کرد، در يک حمله از جناح راست پيشروي کرد و در ادامه دلفي ارسال بسيار خوبي را براي صيادمنش انجام داد و صيادمنش هم با يک ضربه سر بسيار خوب توپ را به کنج دروازه آلمان فرستاد تا ايران 3 بر صفر پيش بيفتد.

دقيقه 51: باز هم خط دفاعي پراشتباه آلمان به ايران فرصت ضدحمله داد و حسين زاده پا به توپ به سمت دروازه آلمان حرکت کرد اما در حاليکه سه بازيکن ديگر در کنار خود داشت، ضربه کم دقتي به سمت دروازه حريف زد و توپ به خارج رفت.

دقيقه 62: آبوچا باکا از فاصله اي دور شوت محکمي را به سمت دروازه ايران زد اما غلامزاده با يک شيرجه عالي توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقيقه 72: صياد منش در بين چند بازيکن خط دفاعي آلمان صاحب توپ شد و بلافاصله با يک چرخش ناگهاني شوت محکمي را روانه دروازه آلمان کرد اما اين توپ از کنار ديرک عمودي به بيرون رفت.

دقيقه 75: در حاليکه آلمان در موقعيت حمله قرار داشت، با اشتباه لوکاس ماي توپ در اختيار صيادمنش قرار گرفت و اين بازيکن پس از پيشروي در زمين آلمان با ارسال يک پاس رو به جلو، نامداري را در موقعيتي بسيار خوب قرار داد و نامداري هم با يک ضربه بغل پا به راحتي دروازه آلمان را باز کرد تا ژرمن ها براي چهارمين بار مقهور قدرت بازيکنان ايران شوند.

دقيقه 79: آبوچا باکا پس از پيشروي به سمت محوطه جريمه ايران، توپ را به گانکام سپرد اما ضربه آرام و زميني گانکام را غلامزاده به راحتي در اختيار گرفت.

دقيقه 84: شوت از راه دور و کم دقت سعيد کريمي با فاصله زياد به بيرون از زمين رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد، اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی