Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان بافت گفت: نیروهای ولایی نظامی و انتظامی زمان ما قابل مقایسه با نیروهای زمان ائمه اطهار(ع) نیستند، اگر ولایت پذیری نیروهای زمان امام علی (ع) و امام حسن (ع) وجود داشت دیگر حادثه کربلایی رخ نمیداد، بی بصیرتی و عدم ولایت پذیری نیروهای نظامی آن زمان این حوادث را به وجود آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده امام جمعه شهرستان بافت روز گذشته در دیدار با پرسنل و فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) بیان داشت: نیروهای ولایی نظامی و انتظامی زمان ما قابل مقایسه با نیروهای زمان ائمه اطهار(ع) نیستند، اگر ولایت پذیری نیروهای زمان امام علی (ع) و امام حسن (ع) وجود داشت دیگر بانویی میان در و دیوار شهید نمیشد، دیگر حادثه کربلایی رخ نمیداد، بی بصیرتی و عدم ولایت پذیری نیروهای نظامی آن زمان این حوادث را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام (ره) فرمودند: بهترین امتها امت ماست و بهترین نیروها نیروها امت ما هستند.

وی با اشاره زمان حکومت ائمه و نیروهای آن زمان گفت: زبیر مثال خوبیست، او به همراه حضرت علی (ع) مشاور حضرت زهرا(س) بودند و این فرد بعد از پیامبر بخاطر حرص قدرت و پول بر علیه حضرت علی (ع) شمشیر کشید و باعث جنگ جمل شد، همین نیروهای نظامی علی (ع) را خانه نشین کردند و زمان خلافت ایشان بخاطر برقراری عدالت امام جلوی ایشان ایستادند، در صفین عده ای نفهم گول قرآن ظاهر که معاویه بر نیزه کرد را خوردند و قرآن ناطق را رها کردند لذا شمشیر برگردن امام گذاشتند که عقب نشینی کند و مالک اشتر را از یک قدمی خیمه معاویه برگردانند، به نوعی میتوان گفت جنگ نهروان کمر امام شکست.

امام جمعه بافت ولایت پذیری نیروها را مهم دانست و اظهار کرد: در زمان امام حسن (ع) نیروهای نظامی خود را شبانه یه تعدادی زر فروختند که حتی فرمانده سپاه امام که پسر عموی ایشان هست جز این این افراد بود و امام مجبور به صلح شد، در زمان امام حسین(ع) تعداد چند هزار نفر از مدینه همرا امام عازم مکه شدند اما چون همه به هوای زر و قدرت آمده بودند و در ایشان آن را ندیدند از همراهی ایشان سر باز زدند و ۷۲ نفر با ایشان ماندند و حادثه کربلا رقم خورد، بی بصیرتی و عدم ولایت پذیری نیروهای نظامی آن زمان این حوادث را به وجود آورد.

وی در ادامه افزود: از سال ۶۹ تا به امروز با نگاهی به نیروهای نظامی و انتظامی می بینیم که ایشان در تمام صحنه ها حضور داشتند و مطیع ولایت بودند، همین نیروهای انتظامی و بسیج ما کوی دانشگاه ۷۸ و فتنه ۸۸ را خنثی کردند و چندین مجروح دادند، این ولایت مداری ایشان است که میگوییم نیروهای زمان ما برتر از زمان ائمه اطهار(ع) هستند.

حجت الاسلام مهدیزاده نقشه دشمن را حذف نیروهای ولایی دانست و بیان نمود:دشمن میخواهد علم انقلاب اسلامی که ولایت است را بزنند و برای آن باید از نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه بگذرند، لذا در دشمن در حال تخریب این نیروهای انقلابی است، اگر نظام می درخشد و هیچ توطئه ای نتوانسته آن را از پای درآورد بخاطر همین نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی است، الحمدلله این نیرو خدوم و ولایتمدار است.

وی خاطر نشان کرد:اگر دولتها دست نیروی انتظامی را باز میگذاشتند امروز بسیاری از مشکلات حل میشد، مشکلاتی همچون مشکل قاچاق کالا که این روزهایک معضل برای کشور و اقتصاد است که چرا باید از تعداد ۴۰۰۰ کانتینر فقط ۱۵۰ تا بازدید شود و ۳۸۵۰ کانتینر بدون بازدید رها شوند، این مسئله را معظم له تاکید کردند اما کاری نشد، در دولتهای قبل قانون عفاف و حجاب تصویب شد ولی هیچ یک از دولتها پایبند آن نشدند، در این قانون برای تمام دستگاهها ۱۰ وظیفه تاکید شده است که هیچ کدام انجام نمیدهند و تمام تقصیرها را گردن نیروی انتظامی می اندازند، اگر قانون رعایت شود مشکلات حل میشد و اجرا نشدن صحیح قانون باعث هزینه شدن نیرو می شود.

در این جلسه حجت الاسلام خسروی مسوول عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان ضمن اشاره به هفته نیروی انتظامی و امنیت گفت: امنیت زیر بنای اقتصاد، فرهنگ و سیاست است اگر در کشوری امنیت وجود نداشته باشد کشور با مشکل مواجهه میشود، اگر حضور و اقتدار کشور در جهان پررنگ است بیانگر امنیت و توانمندی نظام است وگرنه در عرصه سیاسی و بین الملل نبود، هرچند که امنیت قویتر باشد دیپلماسی بیشتر خواهد شد و اگر مذاکره ای صورت میگیرد بواسطه همین اقتدار نظامی است که حاصل فداکاری، مجاهدت افراد و خون شهداست، ما از لحاظ امنیت نمونه هستیم که این موهبت است.

وی افزود: کلام امام جمعه، تبیین کلام رهبری است و سعی ما این است که در تبیین شعائر سیاسی و اخلاقی از حضور شما استفاده کنیم، همه کسانی که در نیروی انتظامی خدمت میکنند در واقع اجرایی کردن رهنمودهای حضرت آقا و عملیاتی کردن آن هستند.

در پایان پور احمدی فرماندهی انتظامی شهرستان از حمایتهای امام جمعه شهرستان در پشتیبانی از پلیس شهرستان قدردانی کرد و کلام ایشان را در همراهی از این قشر بزرگترین پشتوانه دانست.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند