Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:39:36 GMT

لاریجانی و هیات پارلمانی ایران به روسیه می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۴۴۵۳

لاریجانی و هیات پارلمانی ایران به روسیه می‌روند

به گزارش جماران؛ عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس از سفر رییس مجلس و تعدادی از نمایندگان به روسیه که به‌منظور شرکت در کنفرانس بین‌المجالس انجام خواهد شد، گفت که مجلس در هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت.

کوروش کرم‌پور حقیقی با اشاره به برگزاری جلسات امروز کمیسیون‌های تخصصی از تعطیلی مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: روز چهارشنبه این هفته آخرین روز کاری مجلس خواهد بود و پس از آن، نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه به شهرستان‌ها خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس مجلس هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس همچنین با اشاره به سفر هیات پارلمانی ایران به روسیه خاطرنشان کرد: هفته آینده هیاتی به ریاست آقای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان برای شرکت در کنفرانس بین‌المجالس عازم روسیه می‌شوند و بنده نیز در این سفر حضور خواهم داشت.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم

نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار سرمایه در طول دو ماه اخیر یک روند صعودی را به خود گرفته که موفق شده است در دو ماه اخیر شاخص کل چیزی حدود ۲۰۰ هزار واحد رشد را ثبت کند و سه ریز موج صعودی را شاهد بودیم و به نظر می‌رسید محدوده حمایتی فعلی که تقاطع یک خط روند صعودی داینامیک است و همچنین ترما ۳۴ کندلی می‌تواند نقطه برگشت بازار رو به بالا باشد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: بازار نیاز به محرک و اخبار بنیادی دارد تا بتواند دوباره در مسیر صعودی و سقف تاریخی خود در ماه‌های آینده پیش از فصل مجامع حرکت کند خوش بین هستم این اتفاق در دو الی سه ماه آینده خواهد افتاد و ما شاهد حرکت دوباره و رسیدن شاخص کل به محدوده ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد خواهیم بود.

میرزایی در رابطه با شاخص کل هم وزن هم اظهار کرد: تا حدی زیادی میان این شاخص با شاخص کل بورس همبستگی وجود دارد. شاخص کل هم وزن فعلا بعد از حرکت‌های صعودی خود در فاز اصلاح موقت بوده هرچند در برابر ریزش در حال مقاومت است، اما انتطار می‌رود در طول هفته‌های آینده شاهد شکست محدوده مقاومتی استاتیک در حوالی ۷۸۰ هزار واحدی باشیم فکر می‌کنم این موضوع هم در هفته‌های آینده رخ دهد و شاخص کل هم وزن که برای سهم‌های کوچک بازار است بتواند حرکت صعودی را داشته باشد هرچند انتطار می‌رود اقبال بازار در موج بعدی صعودی بیشتر به سمت سهم‌های بزرگ باشد.

او افزود: خوش بینی‌هایی در رابطه با افزایش نرخ دلار نیمایی و به دنبال آن فروش شرکت‌های بزرگ وجود دارد همچنین در رابطه با گروه خودرویی دو نماد بزرگ این دو گروه احتمال این که اخبار مثبتی داشته باشند و کمک به حرکت بازار کنند زیاد است به همین دلایل انتظار داریم شاخص کل هم وزن پشت سر شاخص کل حرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند