Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از طرح سوالات نمایندگان مجلس از وزیر جهاد کشاورزی درخصوص امحاء حدود 200 تن سموم تاریخ گذشته در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی محمد شاعری با بیان اینکه محمود حجتی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون حضور پیدا کرده بود، گفت: نمایندگان سوالاتی از وزیر جهاد کشاورزی داشتند که به نوبت سوالات مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امحا حدود 200 تن سموم تاریخ گذشته از جمله سوالات نمایندگان بود، یکی از مصادیق شهر کرمان است که حدود 15 تن سم تاریخ گذشته در آن انبار شده که مقرر شد دو هفته دیگر هیاتی برای بررسی موضوع به کرمان سفر خواهد کرد.
نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: همچنین درخصوص صادرات محصولات کشاورزی، جوایز صادراتی، کنترل تعرفه واردات محصولات کشاورزی، تعیین قیمت محصولات مشمول خرید تضمینی، گسترش سامانه های نوین آبیاری و کنترل تراریخته ها از وزیر جهاد کشاورزی سوال شد.
وی با بیان اینکه وزیر به سوالات پاسخ داد و قرار شد گزارش تکمیلی نیز به کمیسیون ارائه دهد، گفت: درخصوص محصولات تراریخته، حجتی دستور لازم را داده است که برچسب گذاری بر محصولات تراریخته با جدیت صورت گیرد و ارزیابی ریسک پذیری محصولات نیز انجام شد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین تاکید شد که تحقیقات در زمینه تولید محصولات تراریخته ادامه داشته باشد و در صورتی که بخواهند در سطح تجاری تولید محصول تراریخته داشته باشیم، باید با مراکز قانونی و مجلس شورای اسلامی هماهنگی صورت گیرد.
سیام**3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد