Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیاتی آتش نشانی تبریز با اشاره به انجام عملیات چهار ساعته برای اطفای حریق در انبار فروشگاه اسباب بازی گفت: خوشبختانه آتش سوزی در این فروشگاه خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جلیل ستاری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: با اعلام وقوع حادثه آتش سوزی در روز گذشته به سازمان آتش‌نشانی، آتش نشانان به محل حادثه اعزام و شاهد آتش سوزی نسبتاً بزرگی در زیر زمین مربوط به فروشگاه شدند که شعله‌های آتش به شدت زبانه کشیده و دود حاصل از حریق هم محل فروشگاه و محیط اطراف را احاطه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله با مشاهده این صحنه حادثه، نیروهای چندین ایستگاه آتش نشانی به سرعت در محل حاضر و به یاری سایر آتش نشانان شتافتند.

ستاری با اشاره به دود و حرارت شدید حاصل از حریق گفت: آتش نشانان با تجربه سازمان آتش نشانی تبریز، بلافاصله با ایجاد هماهنگی‌های گروهی جهت نفوذ و کنترل حریق و با مد نظر قرار دادن اینکه نفوذ به داخل محل حریق به دلیل دود غلیظ امکان پذیر نیست، هر چه سریعتر با بهره مندی از دستگاه‌های تنفسی به داخل زیرزمین نفوذ و کانون حریق را شناسایی کرده و تا لحظاتی بعد آتش‌سوزی را مهار می‌کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی نیز در پایان وجود اجناس کثیر در داخل انباری را از جمله عوامل مشکلات اطفاء این حریق عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه زیر زمین مذکور به عنوان انباری مورد استفاده قرار گرفته، اجناس نسبتاً زیادی در داخل آن چیدمان شده بود و همچنین اکثریت آن طعمه حریق شده بودند، تقریباً اطفاء کامل حریق و لکه گیری را با مشکلاتی روبرو کرده بود که با تلاش چشمگیر آتش نشانان در نهایت اطفاء شد.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین