Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@17:04:20 GMT

عکس روز: پنجاهمین سالمرگ چه‌گوآرا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۶۱۱۹

عکس روز: پنجاهمین سالمرگ چه‌گوآرا

ارتباطات > تصویری - همشهری آنلاین:
مردان آیمارا از اقوام آمریکای جنوبی سه‌شنبه ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) ۲۰۱۷ در شهر والگرانده در بولیوی تصاویر چه‌گوارا را برای یادبود پنجاهمین سالگرد مرگ او در این شهر نگهداشته‌اند.

David Mercado/Reuters

در همین زمینه: عکس روز: دست نیاز زیر باران عکس روز: کودکی در میان ویرانه‌ها عکس روز: تلفن همراه چوپان عکس روز: آیین گل‌‌مالی عاشورا در خرم‌آباد عکس روز: فلامینگوها روی تالاب عکس روز: ضیافت خرس قطبی عکس روز: کودک آواره آلبینو عکس روز: آتشفشان آگونگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

ضربه‌سر کاوه رضایی گل اول سپاهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت بلند رامین راضائیان به کاوه رضایی و ضربه‌سر محکم وی درون دروازه استقلال ملاثانی آرام گرفت.

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی

کد خبر 748163

دیگر خبرها