Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته فرماندهی مشترک آمریکا در کره جنوبی، این بمب افکنها سه شنبه شب به همراه جنگنده‌های ژاپنی و کره جنوبی بر فراز دریای شرق رزمایش شلیک موشک هوا به زمین انجام داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،به دنبال نشست امنیت ملی آمریکا درباره کره شمالی، خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که ارتش این کشور 2 جنگنده B1-B استراتژیک خود را در شبه جزیره کره مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندهی مشترک آمریکا در کره جنوبی، این بمب افکنها سه شنبه شب به همراه جنگنده‌های ژاپنی و کره جنوبی بر فراز دریای شرق رزمایش شلیک موشک هوا به زمین انجام داده‌اند.

تنشها در شبه جزیره کره طی ماههای گذشته و به دنبال رزمایشهای مشترک آمریکا و کره جنوبی و متعاقب آن آزمایشهای موشکی و هسته ای کره شمالی شدیدا افزایش یافته است.

کاخ سفید شب گذشته طی یک بیانیه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با تیم امنیت ملی این کشور یک نشست برگزار کرده که در آن راههای مقابله با تهاجم کره شمالی از جمله استفاده از سلاحهای هسته ای مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

هواپیمای B1-B یک بمب افکن دوربرد و میان قاره‌ای است که قابلیت شلیک انواع موشک های هوا به سطح ASM مانند کروز و بازه گوناگونی از بمب های همه منظوره و یا هدایت شونده و بمب های هسته ای را نیز دارا است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه

با وجود گذشت ۲۰۸ روز از آغاز تجاوز به نوار غزه، مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن اشغالگران و سربازان آن در شمال نوار غزه و در محور تمرکز خود در «نتزاریم» ادامه می‌دهد و خسارات سنگینی را وارد می‌کند. همچنین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد تجمع نظامیان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب غربی غزه با رگبار خمپاره هدف گرفته است.

گردان‌های القدس همچنین روز سه‌شنبه مراکز فرماندهی و کنترل اشغالگران در امتداد خط تدارکاتی تا محور «نتزاریم» را با گلوله‌های خمپاره بمباران کرد و صحنه‌هایی از بمباران موشکی مشترک علیه سربازان اشغالگر و استحکامات آن در محور «نتزاریم» را به نمایش گذاشت.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز صحنه‌هایی از هدف قرار گرفتن لودر D۹ اسرائیل توسط گلوله یاسین ۱۰۵ در بیت حانون در شمال نوار غزه را منتشر کرد.

از سوی دیگر، بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه «الشابوره» واقع در مرکز رفح در جنوب غزه، ۲ کودک فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیست مناطق شرقی و شمال رفح را بارها هدف قرار دادند.

منابع پزشکی می‌گویند در حمله رژیم صهیونیستی به آپارتمان مسکونی در منطقه النصیرات در شمال غزه سه فلسطینی که یکی از آنها کودک بود، شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای صهیونیستی خانه‌ای را در منطقه دیرالبلح و محله‌های مسکونی را در مرکز غزه بمباران کردند.

همزمان با حملات توپخانه‌ای و تیراندازی در شرق دیرالبلح، تعدادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی به اطراف دیوار حائل امنیتی نفوذ کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است