Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار؛ یک منبع دفاعی اعلام کرد در سفر ماه آینده «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، به کره جنوبی، احتمالا وی به نزدیک ترین منطقه مرزی با کره شمالی برده می شود. منطقه در نظر گرفته شده برای سفر ترامپ غیرنظامی خواهد بود.

کاخ سفید از هم‌اکنون گروهی از مقامات آمریکایی را به کره جنوبی اعزام کرده است تا موقعیت مکان‌هایی را که احتمالا ترامپ در سفر اوایل نوامبر خود از آن‌ها بازدید می‌کند، بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع نظامی که نامش فاش نشده است در ادامه اظهار کرد: مقامات آمریکایی در حال بررسی شرایط منطقه «پانمونجوم»، که یک منطقه مسکونی در هوانگهائه شمالی است و همچنین محل یادبود «ژوزف اولت»، سرباز جوان آمریکایی که در جنگ کره کشته شد، هستند. هر دو این مناطق در محدوده مرزی کره شمالی قرار دارند؛ اما به عنوان مناطق غیرنظامی تاکنون در معرض تهدید مستقیم قرار نداشتند. اگر ترامپ از این مناطق دیدن کند، اقدامی جنجالی در تحریک رهبر کره شمالی انجام داده است.

البته هدف ترامپ از سفر به کره جنوبی نیز ارسال پیامی روشن و تهدید آمیز به کره شمالی است. این مقام نظامی پیش بینی کرد رئیس جمهور آمریکا در سفر به کره جنوبی حتما اقدامی تحریک آمیز انجام خواهد داد و مشاورانش نیز زمینه را برای این کار مهیا می کنند.

این منبع در ادامه افزود: حتی ممکن است ترامپ خواستار بازدید از جزایر مرزی با کره شمالی شود. شخصا اطلاعی ندارم آیا هیئت آمریکایی از این جزایر هم بازدید و موقعیت آنها را ارزیابی کند یا خیر.

سفر آسیایی دونالد ترامپ از 2 آوریل آغاز می شود و طی آن رئیس جمهور آمریکا به کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین سفر می کند. از این سفر با عنوان تلاش جدید ترامپ برای لفاظی و نشان دادن جنگ طلبی اش علیه کره شمالی یاد می شود. بسیاری از کارشناسان امنیتی معتقدند این رفتار ترامپ، جامعه بین الملل را در معرض وقوع جنگ جهانی سوم قرار می دهد.

ترامپ بارها به استفاده از گزینه نظامی علیه کره شمالی تهدید کرده است و اخیرا نیز مدعی شد حل بحران هسته ای پیونگ یانگ فقط یک راه دارد. کره شمالی نیز رئیس جمهور آمریکا را فردی جنگ طلب دانسته و اعلام آمادگی کرد پاسخی کوبنده به تهدیدات واشنگتن خواهد داد.

انتهای پیام/

احتمال بازدید ترامپ از منطقه‌ای در مرز کره شمالی با وجود تنش‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طلبه ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.


این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند.  

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستاهای خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد