Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور سابق برزیل گفت، لفاظی‌های رئیس‌جمهور آمریکا علیه آمریکای لاتین، جنایی و بسیار خطرناک است و می‌تواند به جنگ داخلی در این قاره منجر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، «دیلما روسف» در مصاحبه با شبکه روسی «راشاتودی» درخصوص دخالت‌های واشنگتن در امور داخلی کشورهای آمریکای لاتین گفت که تلاش‌های واشنگتن برای مداخله در سیاست‌های آمریکای‌ جنوبی از جمله ونزوئلا «بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
این سیاستمدار برزیلی اینگونه توضیح داد: «قاره ما برای 140 سال در صلح بوده است. هر تلاشی برای مداخله در پروسه قانونی قانون اساسی ونزوئلا از جمله اعمال فشار بر انتخابات ریاست‌جمهوری، بسیار خطرناک است و ممکن است به جنگ داخلی منتهی شود.»
ونزوئلا در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ، در معرض تحریم‌های جدیدی از سوی واشنگتن قرار گرفته است. ترامپ همچنین، به گزینه نظامی علیه «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا ‌اشاره کرده است.
کاراکاس نیز واشنگتن را به دخالت در امور داخلی ونزوئلا متهم کرده و رئیس‌جمهور آمریکا را یک «متجاوز» خواند و اعلام کرد آمریکا به دنبال تغییر نظام در یک کشور خارجی از طریق «تروریسم سیاسی و جنگ روانی است.» روسف اظهار داشت، ترامپ درباره معترضان ونزوئلا گفت که آنها حامی دموکراسی هستند. آمریکایی‌ها چنین چیزی را درباره نیروهای معارض در سوریه نیز گفته بودند. ولی چه اتفاقی افتاد؟ داعش به وجود آمد که هیچ ارتباطی هم به دموکراسی ندارد.»

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم