Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از بررسی قبوض نجومی برق صادرشده برای اهالی استان خبر داد و گفت: مشکلات بنادر استان تشریح و برای رفع آن چاره‌اندیشی شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای تامین منافع استان و خواسته‌های مردم به کار گرفته و تلاش داریم که بهترین اقدامات را در راستای توسعه و ارتقای استان در زمینه‌های مختلف داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات مردم استان اشاره کرد و افزود: یکی از مطالبات مردم استان پیگیری وضعیت قبوض برق و مبلغ بالای آن بود که در نشستی با مدیرعامل توانیر و سندیکای برق، برای بررسی و تشکیل کمیته بررسی قبوض نجومی برق اقدام کردم.

تفکیک اسکله بندر دیلم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به نشست هیئت رئیسه فراکسیون بنادر دریانوردی و توسعه دریایی با رئیس سازمان بنادر و اعضای هیئت رئیسه اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست موضوعات مهم و نیازها و مشکلات بنادر استان تشریح شد.

وی از تشریح مشکل زمان‌بر بودن تخلیه شناورها در بنادر ریگ، گناوه و دیلم و همچنین توسعه اسکله‌های گناوه و بندر ریگ و تفکیک اسکله صیادی بندر دیلم از بندر تجاری خبر داد و بیان کرد: با قول مساعد رئیس سازمان بنادر امیدوار به رفع این مشکلات هستیم.

افتتاح اسکله جزیره نگین بوشهر

خدری از افتتاح اسکله جزیره نگین بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: لایروبی جزیره شیف از دیگر موضوعاتی بود که برای رفع آن با رئیس سازمان بنادر رایزنی کردیم.

وی از تلاش برای رفع مشکل تردد اهالی جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: مقرر شد کمیته‌ای در زمینه وضعیت کشتی اروس مهیار تشکیل و روند از ابتدا تا بهره‌برداری را پیگیری کنند که در همین راستا هفته آینده جلسه‌ای با مراجع نظارتی در استان خواهم داشت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد